Eenmalige recensie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mij lijkt het informatief te weten dat een recensent zijn eerdere mening bijstelt (ik had onlangs zelf twee dergelijke ervaringen met Sophia en Veronica): de nieuwe review niet meetellen zou ik daarom niet doen, maar het gemiddelde bereken.

Het gemiddelde berekenen vraagt in het geheel geen inspanning van de moderatie, met een kleine aanpassing in de programmering verloopt dit automatisch.
 
Als het een duidelijke bijstelling is na een vervolgbezoek lijkt het mij dat deze gewoon vol meegeteld kan worden.
Het lijkt me meer dat de duidelijke en herhaaldelijke fan-promos eventueel om een actie vragen.

Overigens vind ik het over het geheel genomen geen erg groot probleem. Als lezer kun je in dat soort gevallen natuurlijk ook zelf gewoon kritisch bespiegelen.
 
Om te voorkomen dat de stem van één recensent onevenredig zwaar telt, zou wanneer een forumlid meer dan één keer dezelfde dame recenseert het gemiddelde van die recensiescores genomen kunnen worden bij de berekening van de totaalscore.

Voorbeeld:

Dame X heeft 6 recensies: 4x 5 sterren door lid A, 1 x 2 sterren door lid B, en 1 x 2 sterren door lid C.

Gemiddelde nu: (5+5+5+5+2+2)/6 = 4 sterren.

Gemiddelde na aanpassing: (5+2+2)/3 = 3 sterren.
Ik denk dat dat ingewikkeld wordt om dat door het systeem te laten berekenen en ik vraag me echt af hoe vaak het voorkomt dar een lid meerdere recensie met recensieformulier over dezelfde dame schr
 
Om te voorkomen dat de stem van één recensent onevenredig zwaar telt, zou wanneer een forumlid meer dan één keer dezelfde dame recenseert het gemiddelde van die recensiescores genomen kunnen worden bij de berekening van de totaalscore.

Voorbeeld:

Dame X heeft 6 recensies: 4x 5 sterren door lid A, 1 x 2 sterren door lid B, en 1 x 2 sterren door lid C.

Gemiddelde nu: (5+5+5+5+2+2)/6 = 4 sterren.

Gemiddelde na aanpassing: (5+2+2)/3 = 3 sterren.

Nu ga je het wel erg ingewikkeld maken.


Om aan die wens tegemoet te komen, kan een subforum in het leven geroepen worden waarin forumleden een wandelblog of - dagboek bij kunnen houden.
Zou gewoon in clubhuis kunnen.

Als ik al recensie zoekt.
Kijk ik eerst of ik wandelaar wel betrouwbaar genoeg vind.
Als er maar 1 van een newbies is. En daarna doet hij niks meer of forum.
Laat ik dame links liggen.
 
Zou het geen idee zijn om wandelaars maar maximum 1 recensie per dame te laten plaatsen?
Nu zie ik soms een overvloed aan recensies bij dezelfde dame van eenzelfde persoon. Dit kan zowel veelvuldig positieve recensies zijn als negatieve.
Beiden hebben volgens mij geen meerwaarde om een dame nuchter te kunnen beoordelen via dit platform.
Ik hou van een variatie aan verschillende invalshoeken (lees verschillende klanten)
En dit word wel een beetje tenietgedaan zo.
Een dame met 20 recensies van 20 verschillende klanten geeft ons meer inzicht dan 10 recensies van 3 mannen.
Neen, toch niet noodzakelijk!
Een eerste (erg) leuke ontmoeting... kan gewoon een gelukstreffer zijn! Dus, wat later een tweede date... kan nuttige info geven (bevestiging of net het tegenovergestelde)
Of... je gaat door een evolutie... met dezelfde DVP... waar je meer en nieuwe leuke dingen beleefd bijv.
Altijd zowat hetzelfde stramien herhalen met dezelfde DVP... voegt idd weining toe.

In principe schrijf ik maximaal 1 recensie per dame.
Alleen als er bij een vervolgbezoek dingen opeens heel anders zijn zou ik eventueel een extra recensie kunnen schrijven.
Nog niet nodig geweest.
Ja!
Als je dus (raam)bezoekjes doet van 15-30 min... zal daar wel weinig variatie inzitten natuurlijk! Waarom dan in herhaling vallen?

Bij dates van 120(+) min en/of op verschillende settings... zullen er heus wel 'nieuwe' dingen te melden zijn!

Als het een duidelijke bijstelling is na een vervolgbezoek lijkt het mij dat deze gewoon vol meegeteld kan worden.
Het lijkt me meer dat de duidelijke en herhaaldelijke fan-promos eventueel om een actie vragen.

Overigens vind ik het over het geheel genomen geen erg groot probleem. Als lezer kun je in dat soort gevallen natuurlijk ook zelf gewoon kritisch bespiegelen.
Precies!
Je kan toch zelf ook wel kritisch lezen! Wie kijkt er nu enkel naar de sterren?
 
Voel mij hier ergens wel aangesproken, ja ik ben fan van Soraya, ja is de enige Dame die ik bezoek, ja heb meerdere recensies over haar geschreven, en nee ik begrijp niet wat daar verkeerd aan is.
Ik denk dat het bij jou wel meevalt. Ok van de 19 zijn er 11 van jou; dat is stevig, maar wel allemaal in dezelfde lijn met de andere.
Ik denk dat het meer gaat om de fans die herhaaldelijk een berichtje maken in de trant van "ik ben er weer geweest en het was weer geweldig" en dat zonder enige toelichting.
Vaak bij dames die óf niet adverteren, waardoor het een zinloze post is, óf bij dames die slechte recensies hebben en dan positief gaan spammen. Gelukkig zijn die te lui om een echte recensie te schrijven.
 
Laatst bewerkt:
Ik probeer mezelf te beperken tot max 2 recensies per dame - soms is vervolgbezoek beter/slechter en wil je dit verwoorden
=> een mogelijke restrictie in de applicatie zou kunnen zijn om max 2 recensies per dame per recensent per jaar toe te staan. Echter denk dat dit een oplossng is voor een 'probleem' wat zeer sporadisch voorkomt.

Daarentegen: naar mijn idee komen er veel te weinig recensies binnen en worden recensie topics vaak (goedbedoeld) alleen maar gevuld met losse stukjes tekst als 'het bezoek was top' zonder het ***** formulier
=> om meer recensies te genereren, kan wellicht standaard Reply worden ingesteld naar het recensie formulier (welke je nu expliciet moet kiezen via 'Meer opties') ?
 
Tsja... dit topic...
In plaats van het aantal recensies proberen te beperken... zou het niet veel productiever zijn om het aantal recensies omhoog te krijgen!

Er zijn nog tal van 'meepraters' (zelfs op dit topic!) die zelf nul recensies maken...

Daarentegen: naar mijn idee komen er veel te weinig recensies binnen en worden recensie topics vaak (goedbedoeld) alleen maar gevuld met losse stukjes tekst als 'het bezoek was top' zonder het ***** formulier
=> om meer recensies te genereren, kan wellicht standaard Reply worden ingesteld naar het recensie formulier (welke je nu expliciet moet kiezen via 'Meer opties') ?
precies!
 
Kijk... iedereen is vrij te doen en laten wat hij (of zij) wil!
Maar... af en toe wat nuttige info delen zou ook wel zo leuk zijn natuurlijk...
En... als je dan toch bezig bent... zet het dan ook meteen in het juiste 'recensie' formaat! Ze kan je ze ook snel terugvinden naast je avatar.
 
Blijf voorstander omdat te veranderen. Teveel leden verwijderen berichten na paar min. Of na paar uur. Mensen die op reactie een mail krijgen. Zien dit toch.
Is het dan geen idee om net als bij Facebook de bewerkingsgeschiedenis openbaar te maken? Een knop die verschijnt bij een bericht als die bewerkt is, welke uitvouwt als je die aanklikt met de vorige versies?
 
Ik denk dat het bij jou wel meevalt. Ok van de 19 zijn er 11 van jou; dat is stevig, maar wel allemaal in dezelfde lijn.
Ik denk dat het meer gaat om de fans die herhaaldelijk een berichtje maken in de trant van "ik ben er weer geweest en het was weer geweldig" en dat zonder enige toelichting.
Vaak bij dames die óf niet adverteren, waardoor het een zinloze post is, óf bij dames die slechte recensies hebben en dan positief gaan spammen. Gelukkig zijn die te lui om een echte recensie te schrijven.
Maar wel alle 11 recensies die hij geschreven heeft betreft het dezelfde dame.
Voegt dan de derde, vierde of vijfde recensie dan nog iets toe. Uiteindelijk is dat ook niet goed voor de algemene beoordeling van de dame.
Ik zou het zelfs verdacht vinden als ik zie dat 1 persoon zoveel recensies over een dame schrijft.
 
Tsja... dit topic...
In plaats van het aantal recensies proberen te beperken... zou het niet veel productiever zijn om het aantal recensies omhoog te krijgen!

Er zijn nog tal van 'meepraters' (zelfs op dit topic!) die zelf nul recensies maken...
Ik heb zelf niet veel reviews. Ik ga nog maar 2.5 jaar naar de dvp´s ik heb vooral 2 vaste dames gehad en een paar random. Een review om de maand ofz van de zelfde klant bij het zelfde meisje vind ik niet nuttig.

Ik moet eerlijk zijn vroeger schreef ik minder rap een review. Omdat ik vaak dacht mss lag het aan mij. Maar nu heb ik iets van bij twijfel geef ik gewoon mee dat het mss aan mij lag.
 
Zelf ben ik fan van Zoé in Oostende en heb in 2021 een topic over haar gestart. Intussen heb ik een 4 tal recensies over haar.geschreven en nu toch eens mijn recensies nagelezen, door dit topic.

ik kom tot de conclusie dat ik heel eerlijk schrijf over haar, zelfs als het eens minder was en het toch 3 van de 4 totaal verschillende recensies waren.

Ik zie dus het probleem niet met meerdere recensies door eenzelfde persoon over een dvp.. Integendeel, dan ga ik sneller eens gaan kijken naar die persoon zijn profiel en naar zijn andere recensies om te kijken of hij nog andere pareltjes heeft bezocht. Misschien val je op dezelfde types en leer nieuwe dvp's kennen op die manier.
 
@Milflover
Ik denk dat er niets mis is met jouw recensies.
Wel zie ik dat er veel ervaringen zijn zonder recensieformulier en heel veel vragen. Slechts 12 recensieformulieren in 160 berichten.
 
Zelf ben ik fan van Zoé in Oostende en heb in 2021 een topic over haar gestart. Intussen heb ik een 4 tal recensies over haar.geschreven en nu toch eens mijn recensies nagelezen, door dit topic.

ik kom tot de conclusie dat ik heel eerlijk schrijf over haar, zelfs als het eens minder was en het toch 3 van de 4 totaal verschillende recensies waren.

Ik zie dus het probleem niet met meerdere recensies door eenzelfde persoon over een dvp.. Integendeel, dan ga ik sneller eens gaan kijken naar die persoon zijn profiel en naar zijn andere recensies om te kijken of hij nog andere pareltjes heeft bezocht. Misschien val je op dezelfde types en leer nieuwe dvp's kennen op die manier.
Precies!
 
@Milflover
Ik denk dat er niets mis is met jouw recensies.
Wel zie ik dat er veel ervaringen zijn zonder recensieformulier en heel veel vragen. Slechts 12 recensieformulieren in 160 berichten.
Ervaringen over een bepaalde date... zonder 'recensieformaat'... worden gewoon onder gesneeuwd in de soms bladzijdenlange discussies! Vind je daarna dus niet meer terug.... zonder al die pagina's uit te pluizen!

Recensies daarentegen (in het juiste formaat) verschijnen naast je avatar... Zo kan iemand anders dus behoorlijk snel en eenvoudig informatie over een DVP inwinnen! Temeer daar je dan ook meteen in het desbetreffende 'recensie' topic van de dame beland...

Kan dan ook alleen maar pleiten voor meer recensies (met de nodige info natuurlijk!)
 
Op zich snap ik de redenatie van de topicstarter wel. Wat heeft iemand aan bijvoorbeeld 4 lovende recensies met dezelfde strekking van een user? Dit kan behoorlijk vervelend zijn als je als wandelaar een goed beeld wil vormen van een DVP.

Alleen kan ik mij wel voorbeelden voorstellen dat het nuttig is om een tweede recensie van dezelfde wandelaar te zien. Dat is wanneer blijkt dat de dienstverlening van de DVP juist achteruit is gegaan of in het onwaarschijnlijke geval dat de dienstverlening van de DVP juist vooruit is gegaan. Om deze redenen ben ik voorstander van meerdere recensies van dezelfde wandelaar in een topic.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.977
Berichten
738.864
Leden
34.005
Nieuwste lid
Pakmanny
Terug
Bovenaan Onderaan