Eenzaamheid ondanks dvp-bezoeken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja maar dat is een lichtpuntje van ca 30 min of 1 a 2 uur als je bij haar bent, daarna knalt de eenzaamheid extra bij je binnen. Eenzaamheid moet je mijn inziens ook niet koppelen aan sex etc. Eenzaamheid heeft een diepere laag waar je dan echt aan moet werken als je daar last van hebt.
Voor sec ga je naar een dvp. Daarmee lid je je eenzaamheid inderdaad niet op. Even misschien maar daarna komt het harder terug. Ook bij een hele goede klik blijf je voor haar een klant. Prima overeenkomst die veel problemen kan oplossen maar niet eenzaamheid.
Tegen eenzaamheid kun je beter in een kroeg gaan zitten met de kastelein een praatje maken. En wie weet die je nieuwe contacten op.

Dat is me nog niet opgevallen, maar waarschijnlijk komt dat doordat jouw berichten een dermate hoge academische inslag hebben, dat ik een beetje verblind ben.
1 En jij bepaalt wat academisch is?
2 Is het een vereiste om hier met academische inslag te typen?
3 Nogal uit de hoogte!
Dat is wat jij er van maakt om te verhullen dat je zelf ontspoort hahaha.
Ah dus nu stelen we de argumentatie van een ander.
Ontsporen? Amai.
Ik verlies nooit, ik win enkel maar. Daarom klaag ik ook niet. Verliezers klagen graag. Over prijzen, over service, over van alles en nog wat. En alles is altijd de dames hun schuld.
Jij verliest nooit. Veelzeggende uitspraak.
En opnieuw zaken erbij sleuren die niet zijn gepost. Je bent voorspelbaar.

Mensen die niet deftig kunnen schrijven demonstreren daar heel vaak hun beperktheid in het denken mee. De tijd dat alleen rijke mensen konden naar school gaan, ligt ver achter ons. En met randgevallen is een discussie zelden boeiend.
Het superioriteitsgevoel speelt weer eens op.

Je bent wel een doorduwertje he. Off topic blijven en als iemand ja daar op wijst, zeggen dat die andere off topic gaat. Logica van de Aldi.
Je bent een slechte verliezer.
Als er hier een iemand is die dingen vertelt die hij met zekerheid weet, en niet die hij denkt te weten of hoorde zeggen, dan ben ik dat.
1 In deze zinsconstructie moest één getypt hebben in plaats van een.
2 Je bent wel gek van het woordje ik precies.
Besef je dat je hiermee aantoont dat je geen greintje gevoel hebt voor kritische opmerkingen en soms wat pogingen om iets met enige zin voor relativering en humor in te vullen? Ik zou nu kunnen schrijven: jij denkt zeker dat je hier een academische verhandeling aan het schrijven bent? Maar dan ga je dat natuurlijk weer een 'veronderstelling' noemen, terwijl ik niets veronderstel. Ik glimlach alleen een beetje... Je mag natuurlijk altijd jouw publicaties toesturen, zodat ik na het doornemen daarvan een idee krijg van het niveau dat in jou schuil gaat.
Hupla. Jij bent zoals kleine kindjes die hun ogen dicht houden en denken dat niemand ze ziet.
En nee, je krijgt geen publicaties.
En nu gaan we paddenstoeltjes eten, en opletten dat we daarbij geen kaboutertje kwetsen.
Dat jij paddenstoelen eet, verbaast me niet.
mag nu onderhand ook wel weer een keer..het is wel weer goed geweest zo..
ik heb voor minder al waarschuwingen aan mijn broek gehad..
begint aardig te vervelen..en bovendien 4/5 jaar lid en 2 recensies?..
schiet ook allemaal niet op..
Helemaal mee eens.
Als ik Dick lees, vraag ik me weleens af of Louis van Gaal geen tweelingbroer heeft, die naar Antwerpen vertrokken is....
Dick... het alwetend orakel van 't Stad.
Inderdaad.

Terug
Bovenaan Onderaan