Eerste keer anaal shemale of voorbind/strapon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkpiet1122

Wandelaar
44
09/12/21
25
zit nu al een tijdje te denken aan een eerste ervaring met anaal ( bij mij )

En zo lees ik dus ook meerdere recensies

Maar de enigste vraag waar ik zelf niet uit kom is of ik voor shemale met mooie recensies zal gaan of voor een dame met een voorbind/strapon

Wat is jullie ervaring / mening en voorkeur
 
Als ik zou mogen kiezen, dan een mooie slanke meid met pieterpeuterig klein straponnetje.
Shemales trekken me niet zo aan. Een keer geprobeerd, maar voor mij blijven het jongens met tieten.
 
Ik zou als beginneling naar een DVP gaan die met je speelt met butplugs en het dan opbouwt.
Bij voorkeur een Nederlandstalige DVP, zodat je duidelijk kunt zeggen wat je wil en dat je nieuw bent op dit gebied.
Daarom zou ik ook kiezen voor een dame die ervaring heeft met dit werk.
Zomaar iets in je kont laten stoppen, lijkt me pijnlijk, het moet met beleid gebeuren.
Als het je lukt, kan ze je op het einde misschien neuken met een strap-on.

Een TS heeft een lul en mogelijk is dat misschien lekkerder dan een strap-on, maar vaak is de communicatie moeilijk.
Word je geneukt zonder beleid en dan is de kans op een negatieve ervaring misschien groter.
Het moet gaan om jouw genot, niet omdat van de TS en de kans dat die daar voor gaat tijdens de daad, is aanwezig.
Dat zal bij een DVP minder snel het geval zijn.

Altijd goed letten op hygiëne, want iets oplopen via je anus is een risico.
Niet bare laten neuken door een TS en al zeker geen klaarkomen in je anus.
Bij een strap-on een condoom er om laten doen.
Altijd veel glijmiddel.
Dat is mijn advies.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan