Eerste keer met shemale

Nightjar

Newbie
3 nov 2021
3
2
Ik zoek een niet te grote Aziatische shemale voor mijn eerste shemale ervaring.
Voor mij is het belangrijk dat ze echt zéér vrouwelijk is en er ook zo uitziet en tevens mooie borsten heeft.
Ze moet ook geduld hebben omdat het de eerste keer is.
Ik knap af op een mannelijk uiterlijk.
Liefst omgeving Amsterdam

• Leuk
Waarderingen: sincity33

Fredje020

Stamgast
23 sep 2021
813
1.035
Bloedstraat
In de Brandesteeg zit in de avond vaak (volgens mij van donderdag t/m maandag) een Filipijnse. Super vrouwelijk, mooie borsten en een enorm pijptalent. Ze is super schoon en lief.

Zij is wel een aanrader. Geen idee hoe ze heet

• Leuk
Waarderingen: Zandpad fan

Anaal.ist

Stamgast
Oudgediende
1 jul 2021
828
595
Amsterdam
fetlife.com
In de Brandesteeg zit in de avond vaak (volgens mij van donderdag t/m maandag) een Filipijnse. Super vrouwelijk, mooie borsten en een enorm pijptalent. Ze is super schoon en lief.

Bedoel je Sofita, met dat politiepakje? Zie linkje hieronder ⬇️

Fredje020

Stamgast
23 sep 2021
813
1.035
Bloedstraat
Lol, nee. Zie mn eigen reactie daar. Ik zal haar nooit aanbevelen.

Het is een wat langere shemale aan t einde van de straat, vanaf Sofita gezien. Ze zit altijd in die kamer waar ze met zn 2en zitten.
Ik bezoek haar echt al jaaaren maar geen idee hoe ze heet

Spritzen77

Meeloper
14 jul 2021
89
51

Volgens mij bedoel je Melanie, die achter het rechterraam op Barndesteeg 7 zit. Zij is post-op super vrouwelijk, bloedgeil en ook nog eens bijzonder aardig. De Filippijnse die achter het raam zit op dagen dat Melanie niet werkt, ken ik niet

Haar collega die achter het linkerraam zit, ken ik echter wel: Sayuri. Zij is behalve super vrouwelijk ook nog eens bloedstollend mooi. En... zij heeft een pik die bij mijn bezoek keihard werd ;-)

Fredje020

Stamgast
23 sep 2021
813
1.035
Bloedstraat
Volgens mij bedoel je Melanie, die achter het rechterraam op Barndesteeg 7 zit. Zij is post-op super vrouwelijk, bloedgeil en ook nog eens bijzonder aardig. De Filippijnse die achter het raam zit op dagen dat Melanie niet werkt, ken ik niet

Haar collega die achter het linkerraam zit, ken ik echter wel: Sayuri. Zij is behalve super vrouwelijk ook nog eens bloedstollend mooi. En... zij heeft een pik die bij mijn bezoek keihard werd ;-)

Nee ik bedoel dus Sayuri haha. Melanie (of Rita zoals ik dr ken) is idd post up dus voor mij niet heel interessant. Weleens wat met haar gedaan overigens, niet verkeerd, maar ze is vergelijkbaar met Sayuri (kwa seks dan) dus dan ga ik liever naar Sayuri.

Hun twee zijn trouwens mega hygiënisch, dat kan ik enorm waarderen.

Spritzen77

Meeloper
14 jul 2021
89
51
Nee ik bedoel dus Sayuri haha. Melanie (of Rita zoals ik dr ken) is idd post up dus voor mij niet heel interessant.

Op dagen dat Melanie niet achter het raam zit, zit naast Sayuri een andere dame. Wellicht is dat die Rita.

(...) Hun twee zijn trouwens mega hygiënisch, dat kan ik enorm waarderen.
Dat kan ik helemaal beamen. De avond dat ik voor het eerst bij Sayuri naar binnen ging, wou ze mij niet meteen binnenlaten omdat ze eerst haar kamer en ook zichzelf wou opfrissen. Ze is inderdaad mega hygiënisch en dat heeft niets met smetvrees te maken ;)

Laatst bewerkt: