Eerste keer shemale

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zit beetje meet een Dilemma :p
Wil voor het eerst met een T-Girl de daad doen maar ik weet niet welke ik moet kiezen als beginner want ik ben zo groen als gras en wat ik lees van sommige resenties dat de ene vind Bruna weer goed de ander weer Rayya en dan weer Catalina haha
Dus ik zit met van jah wat doe ik nu en welke van de dames ga ik kiezen haha
 
Gewoon eentje zoeken die jou smaak is wat uitstraling betreft, en dan voor een half uurtje gaan. En als het dan ook nog €100 kost is het helemaal mooi meegenomen. Dan weet je tenminste hoe het was. Hier om een mening vragen heeft weinig zin. De 1 vind grote tieten lekker, de ander houd van een grote pik. Als je een keuze gemaakt hebt, duidelijke afspraken maken. Zoadat het geen teleurstelling wordt/is. Succes, laat maar weten hoe het was.
 
Gewoon eentje zoeken die jou smaak is wat uitstraling betreft, en dan voor een half uurtje gaan. En als het dan ook nog €100 kost is het helemaal mooi meegenomen. Dan weet je tenminste hoe het was. Hier om een mening vragen heeft weinig zin. De 1 vind grote tieten lekker, de ander houd van een grote pik. Als je een keuze gemaakt hebt, duidelijke afspraken maken. Zoadat het geen teleurstelling wordt/is. Succes, laat maar weten hoe het was.
Aaah oke, ja dan moet het denk wel goed komen ;)
Gewoon efkes goed kijken en voordat je het weet vind ik er 1 dat ik zeg Jah die doen we
 
Ik zit beetje meet een Dilemma :p
Wil voor het eerst met een T-Girl de daad doen maar ik weet niet welke ik moet kiezen als beginner want ik ben zo groen als gras en wat ik lees van sommige resenties dat de ene vind Bruna weer goed de ander weer Rayya en dan weer Catalina haha
Dus ik zit met van jah wat doe ik nu en welke van de dames ga ik kiezen haha
 
Goed van te voren alles afspreken. Mijn eerste keer was met een schone die dus absoluut niet als een man behandeld wilde worden. Ik mocht haar alleen neuken zeg maar. Verder was het een aparte maar leuke ervaring. Alleen waren de verwachtingen net wat anders.
 
Beste mensen,

Voor mij wordt het de eerste keer dat ik de stap wil maken naar een shemale.
Ik wil wel dat deze er zo vrouwlijk mogelijk uitziet
Hebben er mensen toevallig ervaring met deze dame ?
Of kunnen jullie mij mooie, leuke shemale dames aanraden ?


Mijn dank is groot!

Groet Ricky.
 
52 kg en 177cm lijkt me ook heel bijzonder :ROFLMAO:
Ziet er te goed uit om waar te zijn. De prijs voor een uur is bij een dergelijke minstens €150
Haha🤣 Bedankt voor je reactie.
Weetje toevallig waar ik zou kunnen kijken voor mooie vrouwelijke shemales ?

En weetje toevallig of dit meer te vertrouwen is ?

 
Mijn eerste keer was met Ayarla. Leuke ts die je goed kan begeleiden en op je gemak laat voelen.
Mijn eerste keer was met Ayarla. Leuke ts die je goed kan begeleiden en op je gemak laat voelen.
 
Haha🤣 Bedankt voor je reactie.
Weetje toevallig waar ik zou kunnen kijken voor mooie vrouwelijke shemales ?

En weetje toevallig of dit meer te vertrouwen is ?


Dit is geen trans/shemale, maar een CD. Ziet er wel strak en jong uit. Als je op zoek bent naar een vrouwelijke trans, zal ik deze overslaan.
 
Als je echt een vrouwelijke shemale zoekt die zich t liefst laat neuken dan dat ze geneukt wordt is Agustina wel een goeie optie.

Dit geldt ook voor Nicole/Camila (heet inmiddels Camila áls dr advertentie online is), alleen bij deze geldt wel dat het alleen geil is als ze je echt ziet zitten en er zelf ook zin in heeft. Ik heb 1 super super super geile date met dr gehad en een maand later 1 echt hele slechte terwijl ik de zelfde persoon ben en t zelfde wilde…


Als je een vrouwelijke shemale zoekt die wèl wilt neuken is Violetta een aanrader. Heb dr vrijdag weer bezocht en ze is nu nog slanker/fitgirl als voorheen.


Eerste twee advertenties staan helaas niet online nu, maar vaak genoeg wel.
 
Als je echt een vrouwelijke shemale zoekt die zich t liefst laat neuken dan dat ze geneukt wordt is Agustina wel een goeie optie.

Dit geldt ook voor Nicole/Camila (heet inmiddels Camila áls dr advertentie online is), alleen bij deze geldt wel dat het alleen geil is als ze je echt ziet zitten en er zelf ook zin in heeft. Ik heb 1 super super super geile date met dr gehad en een maand later 1 echt hele slechte terwijl ik de zelfde persoon ben en t zelfde wilde…


Als je een vrouwelijke shemale zoekt die wèl wilt neuken is Violetta een aanrader. Heb dr vrijdag weer bezocht en ze is nu nog slanker/fitgirl als voorheen.


Eerste twee advertenties staan helaas niet online nu, maar vaak genoeg wel.
Bedankt! Ik zal de advertenties even goed in de gaten houden en hopen dat ze terug komen op de site.
 
Haha🤣 Bedankt voor je reactie.
Weetje toevallig waar ik zou kunnen kijken voor mooie vrouwelijke shemales ?

En weetje toevallig of dit meer te vertrouwen is ?

Ik doe dit ook nog niet zo lang, maar heb nu een aantal dates gehad.
Voor mij moeten ze ook vrouwelijk zijn en de dame die jij bekeek heeft geen of nauwelijks tieten. 😬 dat zou hem voor mij niet zijn.
Bedenk wel dat sommige echt mooie over de telefoon/whatsapp van alles beloven maar na betaling ongeïnteresseerd zijn of niet alles nakomen.

De twee waar ik de beste ervaring mee heb sluit ik bij..



Succes
 
Beste mensen,

Ik wil mijn eerste shemale ervaring leven, maar ik durf het niet alleen ofso. Klinkt misschien heel raar, maar het zit zo. Heeft er iemand intresse? En kent die een goeie shemale? Alvast bedankt voor de reacties en hulp.
Je moet het denk ik wel alleen doen.... tenminste, ik zou niet willen dat er anderen bij zijn.
Je moet alleen de shemale kunnen vertrouwen en dat kan je ze niet allemaal.
Zo heb ik ervaring met Laura / melis, die gewoon haar eigen zin doorzet net als Thalia Rotterdam.
Channel, nu Roosendaal en Emily nu Amsterdam, luisteren en hebben wel respect.
Lucia , volgens mij nu niet online een donkere shemale, is ook prima.
 
Beste mensen,

Ik wil mijn eerste shemale ervaring leven, maar ik durf het niet alleen ofso. Klinkt misschien heel raar, maar het zit zo. Heeft er iemand intresse? En kent die een goeie shemale? Alvast bedankt voor de reacties en hulp.
Ik ben het eens met Mickeyzuid. Je zal het wel beter alleen kunnen gaan doen. Behalve als je denkt dat een trio beter zou zijn. Maar zelf denk ik dat het in dat geval een meer verkeerd effect zou gaan krijgen.

Ik weet nu zelf niet gelijk een leuke dame voor je. Zelf ga in het liefste naar Laura/melis maar voor een beginner is ze niet goed. Ze is nu ook niet in Nederland.
 
Beste mensen,

Ik wil mijn eerste shemale ervaring leven, maar ik durf het niet alleen ofso. Klinkt misschien heel raar, maar het zit zo. Heeft er iemand intresse? En kent die een goeie shemale? Alvast bedankt voor de reacties en hulp.

Ga er gewoon naartoe met de gedachte dat het een vrouw is. Gezonde spanning is toch juist leuk! Heeft iedereen.
 
Ga er gewoon naartoe met de gedachte dat het een vrouw is. Gezonde spanning is toch juist leuk! Heeft iedereen.
Precies zoals je zegt, met de gedachte dat het een vrouw is.
Pas zoiets gelezen, weet niet meer van wie, maar hoe liefhebbers een shemale zien. Een echte liefhebber ziet een shemale als een vrouw met een pik. Andere zien shemale als een man met tieten...

Ik ben absoluut van de eerste, een vrouw met een pik. 😋😋🔥
 
Je moet het denk ik wel alleen doen.... tenminste, ik zou niet willen dat er anderen bij zijn.
Je moet alleen de shemale kunnen vertrouwen en dat kan je ze niet allemaal.
Zo heb ik ervaring met Laura / melis, die gewoon haar eigen zin doorzet net als Thalia Rotterdam.
Channel, nu Roosendaal en Emily nu Amsterdam, luisteren en hebben wel respect.
Lucia , volgens mij nu niet online een donkere shemale, is ook prima.
Bedoel jij deze Emilly in Amsterdam?

 
Precies zoals je zegt, met de gedachte dat het een vrouw is.
Pas zoiets gelezen, weet niet meer van wie, maar hoe liefhebbers een shemale zien. Een echte liefhebber ziet een shemale als een vrouw met een pik. Andere zien shemale als een man met tieten...

Ik ben absoluut van de eerste, een vrouw met een pik. 😋😋🔥
Dat is inderdaad de manier hoe je het moet zien.

Ik zie het ook als een vrouw met een pik 😋
 
Dat is inderdaad de manier hoe je het moet zien.

Ik zie het ook als een vrouw met een pik 😋
Technisch gezien een man met tieten. Het zijn nog steeds mannen alleen vrij vrouwelijk. En terug naar man is relatief makkelijk. Borstimplantaten weg en dan ben je er eigenlijk al. En dat gebeurd. Je ziet op kinky erbij die als shemale adverteren en als man.
Eigenlijk maakt het niet zoveel uit wat voor naam je erop plakt.
Ik ken er bij waarbij je het niet zag als je het niet wist.
 
Technisch gezien een man met tieten. Het zijn nog steeds mannen alleen vrij vrouwelijk. En terug naar man is relatief makkelijk. Borstimplantaten weg en dan ben je er eigenlijk al. En dat gebeurd. Je ziet op kinky erbij die als shemale adverteren en als man.
Eigenlijk maakt het niet zoveel uit wat voor naam je erop plakt.
Ik ken er bij waarbij je het niet zag als je het niet wist.

Dat zijn geen echte shemales maar meer travestieten. Een echte shemale heeft al veel meer dan borstimplantaten. Hormonen, buttlift, aangezicht chirurgie. Liposucties. Lipfillers, alhoewel die wel weer verdwijnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan