eerste keer Sixsens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de dark room gelden dezelfde prijzen als op de kamer. Ik heb nog nooit van een 15 minuten tarief gehoord, normaal gezien is dat ook €70.
€100 voor 45 minuten zul je met de dame vooraf moeten bespreken. In principe ga je naar het uurtarief als het langer is dan 30 minuten. Maar de meeste dames zullen je wel tegemoet komen als het bijvoorbeeld 35 minuten is.

Een saunaclub is iets anders dan de ramen. De service is er over het algemeen ook beter.

Ja ik bedoelde een Quickie lees dat ook wel eens bij club/bordelen 15 a 20 min.
En in het verleden dan spreek ik over jaren geleden dat in Duitse fkk clubs dat ook mogelijk was effe snel tussen door.
Maar bedank voor de info Wandelaar5 👍

Ik plan binnenkort ook een bezoekje, lekker dagje vakantie midden in de week en lekker een dame of 2 meenemen.

Praktisch vraagje: hoe gaan de dames om met de tijd? Klaarkomen=tijd om?
De tijd wordt normaal gesproken vol gemaakt. Bijvoorbeeld met een massage, een praatje of een sigaretje. Tenzij je zelf van de kamer wilt natuurlijk.

Dank heren.

Nog twee andere vraagjes, excuses als de antwoorden al elders staan

- ik lees dingen over afspraken : ik neem aan dat dit voor later op de dag is?
- "ze zien dat het je eerste keer is" wat heeft dit voor effect? Waar mee oppassen?

Laatst bewerkt:
Dank heren.

Nog twee andere vraagjes, excuses als de antwoorden al elders staan

- ik lees dingen over afspraken : ik neem aan dat dit voor later op de dag is?
- "ze zien dat het je eerste keer is" wat heeft dit voor effect? Waar lee oppassen?
Bespreek vooraf met de dame wat je wensen zijn, zodat je op de kamer niet voor verrassingen of upselling komt te staan. Verder is het vooral belangrijk om er niet te veel over na te denken. Als het je eerste keer is: gewoon ontspannen en genieten.

- "ze zien dat het je eerste keer is" wat heeft dit voor effect? Waar mee oppassen?

Als het uberhaupt de 1e keer is dat je tussen zoveel mooie naakte vrouwen rondloopt en/of dat je dit soort dienstverlening afneemt, zou je zo zenuwachtig kunnen zijn en zou het theoretisch kunnen dat ze je meer laten betalen dan 'normaal'. Maar ook dan, tja als dat eens een keer gebeurt, wat maken die twee tientjes nou uit...

Maar ik ben overal (zoals iedereen) een keer voor de 1e keer geweest en zolang je je niet totaal laat overrompelen door de eerste de beste die je aanvliegt valt dat allemaal wel mee. Ik vind het persoonlijk een beetje een overdreven bangmakerij. Ik zeg ook gewoon eerlijk of het de eerste keer ergens is, of als ik al lang ergens niet meer geweest ben. Ja die vrouwen zijn daar natuurlijk om wat te verdienen maar verreweg de meesten zijn ook gewoon leuke meiden waar je wat mee kan kletsen en eventueel seksen. Als je er al in gaat met het idee dat ze je gaan oplichten is het plezier er al vanaf voor je de parkeerplaats op draait.

Dank heren.

Ben zelf ook nog nooit in een fkk club geweest.
Wil dit jaar voor de eerste keer gaan als het weer wat beter is.
Ook naar de SS onderanderen.
Mijn plan is dan op een Zondag te gaan tussen 10/12 uur i.v.m entree actie voor 50,- Euro (Blijf een Nederlander he)
Ben dan van plan de hele dag te blijven als het mij bevalt tot in de laten uurtjes.
Ga eerst bij binnen komst paar uurtjes op mij gemak rondjes lopen wat eten en drinken, sauna's nemen en lekker bubbelen.
Misschien kom ik in de tussentijd nog wat IJsberen van dit forum tegen.
Kijken of ze nog wat tips hebben wie wel en wie ik niet moet nemen.
Zou jouw die tip ook geven.
Neem lekker de tijd, dat is het voor deel van zo een club.
Niet effen snel 20 min naar binnen en weer naar buiten.
Enige stress die je daar hebt is keuze stress 😁
Gewoon lekker hele dag chillen 😎

Maar ik ben overal (zoals iedereen) een keer voor de 1e keer geweest en zolang je je niet totaal laat overrompelen door de eerste de beste die je aanvliegt valt dat allemaal wel mee. Ik vind het persoonlijk een beetje een overdreven bangmakerij. Ik zeg ook gewoon eerlijk of het de eerste keer ergens is, of als ik al lang ergens niet meer geweest ben. Ja die vrouwen zijn daar natuurlijk om wat te verdienen maar verreweg de meesten zijn ook gewoon leuke meiden waar je wat mee kan kletsen en eventueel seksen. Als je er al in gaat met het idee dat ze je gaan oplichten is het plezier er al vanaf voor je de parkeerplaats op draait.

Goed verwoord. Het is geen hogere wiskunde of een wandeling door south central waar een paar extra ogen en oren handig zijn voor je veiligheid. In principe heb je niemand nodig. Alleen het bar personeel of de persoon aan de ontvangst als je op zoek bent naar een specifieke dame. Dan wijzen ze haar wel voor je aan.

Terug
Bovenaan Onderaan