Algemeen Eerste keer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor een eerste keer zou ik toch niet opteren voor een snelle wip van 15 min maar eerder een lange date boeken. Het eerste half uur zal al nodig zijn om wat op je gemak te komen en wat zelfvertrouwen te krijgen. Best doe je dat bij een lange date bij dezelfde dame
Ik zou dan wel voorafgaandelijk aan de dame zeggen mag ik twee maal klaarkomen ,binnen mijn tijdsduur die ik betaal , want het zou kunnen dat je na 2 minuten al klaar bent gekomen is de eerste keer in je leven ,dus kan snel gebeuren ,? Of anders tandjes bijten .
 
Ik zou dan wel voorafgaandelijk aan de dame zeggen mag ik twee maal klaarkomen ,binnen mijn tijdsduur die ik betaal , want het zou kunnen dat je na 2 minuten al klaar bent gekomen is de eerste keer in je leven ,dus kan snel gebeuren ,? Of anders tandjes bijten .
Daarmee voor een goed aangeschreven dame kiezen. Dan kom je al zo'n farcen niet tegen. Nog nooit meegemaakt dat de tijd niet voldaan werd, integendeel zelf…
 
Voor een eerste keer zou ik toch niet opteren voor een snelle wip van 15 min maar eerder een lange date boeken. Het eerste half uur zal al nodig zijn om wat op je gemak te komen en wat zelfvertrouwen te krijgen. Best doe je dat bij een lange date bij dezelfde dame
😅 nee joh,als de dame hem al vast heeft komt hij al klaar
 
Nogmaals hangt ervan af. Als je de dames met hele goede recensies (van verschillende klanten) bezoekt zal je niet bedrogen uitkomen. Enfin, dat is mijn persoonlijke ervaring. Tot nu toe ook enkel maar Belgische dames bezocht daar ik toch merk dat het met buitenlandse dames vaker misloopt
Klopt zeker wat je zegt. Daarom ik ook steeds liever op voorhand recensies lees (over dames in skw) voor ik ze bezoek, in jouw geval privé. Er zitten zeker topdames bij, hoor. Dat betwijfel ik niet.
Belgische dames spreken me niet aan, ik bezoek enkel buitenlandse en heb hierover niet te klagen in skw.
 
ik doe het anders, zie ik een leuke dame in t SKW die ik niet ken. vraag ik haar naam en of ze nieuw is.
Zit ze er allang , dan zal ik thuis de recensies eens opzoeken.
Is ze er nog maar week tot een maand dan durf ik t wel aan om binnen te stappen.
Dan zijn er ook geen recensies.
Die nieuwelingen zijn vaak wel goed, nog niet helemaal beu en afgeneukt door Jan , Mohammed en alle man. En bieden vaak goede service( Is mijn ervaring zover).
Heel vaak zijn veel van deze meiden ook weer vrij vlug verdwenen. Hele dagen en.jaren hoer spelen dat is niet voor iedereen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan