Eerste ontmoeting en gelijk spetterende sex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We hadden het eerst over 'gedraagde' en nu over 'kloeg' 😉😝.
De regelmatige vervoeging (ik klaagde, wij klaagden) is in ieder geval correct. Het is niet duidelijk of de onregelmatige vervoering van klagen (ik kloeg, wij kloegen) tot de standaardtaal in België gerekend kan worden.

Dus... in West-Vlaanderen 'kloeg' ze dus! Haha!

Ik had mij aangeboden als sugar daddy via SJ. Over het algemeen reageerden daar veel professionals op, en dat zocht ik nu juist niet. Op een gegeven ogenblik werd ik benaderd door een dame uit de omgeving. Een alleenstaande moeder van half in de 30. Na wat aftasten of het niet fake was wilde ik een afspraak maken om kennis te maken. Een uur later waren we aan het wandelen en vertelden we over elkaars leven.we hadden een goede klik. Op het einde van de wandeling stelde ik haar voor om meteen maar uit te testen of wij ook in bed die klik hadden. We hadden allebei geen condooms dus spraken af zonder penetreren sex te hebben. Zij had al een half jaar geen sex gehad en verlangde naar een goede vrijpartij. En er was chemie! We verwenden elkaar en op gegeven moment vroeg ze of ik toch niet even in haar wilde gaan, zonder klaarkomen, voor mij was het al 2 jaar geleden dat ik zonder condoom had geneukt. Het was intens…

Inmiddels ga ik al 3 maanden niet meer naar andere dames. Ik ben haar enige "klant" en we doen het inmiddels altijd zonder. Iedere keer ontdekken we samen weer wat nieuws, maar die allereerste keer was geweldig en onvergetelijk!

Ik heb hier even over nagedacht en ik zie bij mezelf geen connectie tussen de eerste ontmoeting en spetterende seks. Ik heb seks gehad met DVP's voor de eerste keer die spetterend was, maar ook keren waarbij dit niet het geval was. Bij dames waar ik vaker terug ben geweest, heb ik ook weleens keren gehad waarbij het niet spetterend was.

Ik kan deze vraag ook alleen vanuit mezelf beantwoorden want ik weet niet hoe de DVP de keren dat ik seks met ze heb gehad, heeft ervaren maar ik weet wel dat de seks spetterend is als ik een tijdje niet ben klaargekomen en op ontploffen sta. Dan is de seks veeeel lekkerder. Vooral als je een afspraakje van 30 min hebt waarbij je ook wat voorspel doet en de dame moet afremmen omdat ik anders klaarkom. Dit is ook een vuistregel die ik altijd hanteer: enkel gaan wanneer ik supergeil ben zodat de seks spetterend is.

Zo denk ik er ook over , de ene keer vliegen de vinken er van af .de andere keer denk ik waar ben ik mee bezig , ligt ook er aan hoe je je voelt op dat moment , en ik ga het liefst voor een uur of +een half . Want ik hou van strelen en kussen , en daar ben ik de ene keer ook beter in dan de andere keer

Ja precies!! Mijn zintuigen zijn scherper en gevoelig als ik een tijdje niet ben klaargekomen. Als ik zo horny ben, sta ik ook altijd heel goed op met een enorme ochtendlul en dat is voor mij de trigger van oké vandaag ga ik een leuke dvp bezoeken 😍 en dan is de seks vaak harstikke spetterend tenzij ik een echte TMM tref want GeefGeniet wisselt het liefst af, ben niet zo van de vaste dames.
Ik weet inmiddels alles van haar verleden, heden en haar toekomstplannen. We zijn heel open naar elkaar toe en vertrouwen elkaar. Er is geen sprake van verliefdheid maar wel wederzijds respect.
Man, dit soort zaken probeer ik altijd te vermijden. Een small talk oké maar open naar elkaar zijn en naar iemandse geschiedenis vragen, no grazie mile.

Mijn motto met het wandelen is: de eerlijkste relatie die er bestaat - geen verborgen kosten achteraf (GeefGeniet)

Terug
Bovenaan Onderaan