Afgelopen weekend ben ik in Caïro geweest, even de toerist uithangen, dacht ik. Achteraf blijkt het een onvergetelijk weekend te zijn geweest.
Na wat geld te hebben gepind liep ik slenterend langs straten met alle diversiteit aan winkeltjes en keek ik met veel bewondering hoe het verkeer zich voortbewoog zonder ongelukken te veroorzaken, heel vermakelijk. Tijdens het bekijken van de winkeltjes zag ik ineens een vriendelijk en vrolijk gezicht dat mijn aandacht trok. In een flits zag ik dat het zwarte gewaad dat de vrouw in kwestie droeg erg strak om haar lichaam zat en dat haar welgevormde borsten, zeker een ruime cup c was mijn inschatting, recht naar voren wezen.
De ogen van de vrouw en mij kruisten elkaar en zij toverde gelijk een gulle lach tevoorschijn gevolgd door een hele vette knipoog. Het enige wat ik daar tegenover kon stellen was een wat schuchter lachje.
Maar voor ik het in de gaten had stond ik bij haar en vroeg hoe het ging en of ze zin had om een kopje thee met mij te drinken. Gelukkig sprak de vrouw, die Sam genoemd wilde worden, goed Engels en we liepen samen naar een cafeetje.
We hadden een leuk gesprek. Zij was 24 (ik had haar op 25 ingeschat) en zij studeerde in Caïro. Zij zou dinsdag weer met de studie beginnen maar er was een spraakverwarring geweest tussen haar en de verhuurder van de studentenwoning waardoor ze van maandag op dinsdag geen overnachtingsplek had maar pas vanaf de volgende dag.
Ik bood aan voor haar een hotelkamer op mijn hotel te boeken (een kleine 40 euro) en daar nog even na te babbelen. Ze was erg blij met dit gebaar. Natuurlijk nog wel even gevraagd of dit voor haar of voor mij nog vervelende consequenties achteraf zou hebben maar volgens haar was dat niet zo. Onder het mom van vrienden kan er blijkbaar heel veel zonder moeilijke vragen.
Na de kamer geboekt te hebben liepen we samen naar haar kamer en vroeg ik haar of ik in de bar nog een drankje voor haar kon halen, dat kon en natuurlijk voor mijzelf ook eentje meegenomen.
Na ongeveer een half uurtje wilde ik aanstalten maken om naar mijn eigen kamer te gaan. Zij hield me tegen en zei dat ze een veel beter idee had. We konden samen even onder de douche en het bed in duiken, hoe ik daarover dacht. Natuurlijk vond ik dat een heel goed idee en brachten we gelijk ten uitvoer.
Zij heeft mij vervolgens de langste seksnacht van mijn leven gegeven, ze was enorm actief en dat stimuleerde mij natuurlijk ook. We begonnen rond een uur of 10 's avonds en 's morgens om 8 uur was ik helemaal door haar uitgewoond maar voelde mij als herboren. Door de hele nacht heen zijn we vijf keer opnieuw begonnen en elke keer wist ze mij weer op volle sterkte te brengen. De airco begon in de avond op 26 graden maar toen we klaar waren stond het apparaat op 18 graden.
Na samen ontbijt te hebben genoten hebben we afscheid genomen en heb ik gelukkig de volle 5 uur in het vliegtuig kunnen slapen.
Over twee weken voor de zekerheid maar een test doen maar op een of andere manier heb ik er eigenlijk wel vertrouwen in dat er niets aan de hand is.