Eikel wijkt af

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Delta_85

Wandelaar
47
20/09/22
45
23
Beste forumgenoten,
Ik heb gemerkt dat mijn eikel in erectie naar links wijst. Met andere woorden, hij maakt een knik en zit niet meer loodrecht in het verlengde van de rest van de penis.

Ik heb geen pijn en ik kan ook een normale erectie krijgen. (Penetratie, klaarkomen en plassen zijn geen probleem).

Ik ben besneden en ik heb een "bloedpenis", dus in slappe toestand is hij niet zo groot. Ik zie dan wel dat links de eikel minder ontbloot is dan rechts.

1) heeft er nog iemand dit probleem (gehad).
2) is het ondertussen opgelost?
3) hoe dit probleem oplossen.

Uiteraard zal ik naar de dokter gaan als dit aanhoudt, maar als het gewoon vanzelf weer verdwijnt…

Alvast bedankt
 
Mogelijk heb je de ziekte van Peyronie???
  • Bij de ziekte van Peyronie gaat uw penis krom staan als hij stijf wordt.
  • Dit komt door een harde plek in uw penis.
  • De harde plek in uw penis is niet gevaarlijk.
  • Het komt vooral voor bij mannen die ouder zijn dan 40 jaar.
  • Er zijn geen medicijnen die de ziekte kunnen genezen.
  • Een operatie van de penis wordt alleen gedaan als vrijen niet meer lukt.
  • Na de operatie kunt u problemen met seks houden.
Check bij de huisarts, al kan ik mij de drempel voorstellen.
 
Het is echt van de ene op de andere dag gekomen.

Peyronie is meer op de schacht van de penis zelf dacht ik. Dit is echt de eikel die een 15- tal graden naar links neigt.

Ik kijk hoe het loopt en als het blijft aanhouden, dan zal ik eens langs mijn huisarts gaan ter controle. Het belangrijkste is dat alles nog goed werkt 😀
 
Ehmm.. als het nou wel iets ernstigs is en je wacht rustig af of iets uit zichzelf oplost, ben je vaak al te laat en is er niets meer aan te doen.

Persoonlijk zou ik mijn partner een schop onder z'n hol geven richting de dokter.

Beter niets hebben dan te laat en niets meer kunnen doen.

Zou toch maar even gaan, morgen of zo?
 
Ehmm.. als het nou wel iets ernstigs is en je wacht rustig af of iets uit zichzelf oplost, ben je vaak al te laat en is er niets meer aan te doen.

Persoonlijk zou ik mijn partner een schop onder z'n hol geven richting de dokter.

Beter niets hebben dan te laat en niets meer kunnen doen.

Zou toch maar even gaan, morgen of zo?
Dat zijn wijze woorden Joke (y)
 
Helemaal eens met de suggestie om naar een huisarts te gaan. Zonder lichamelijk onderzoek is er heel weinig over te zeggen. De meeste oorzaken zijn onschuldig, maar je wilt het wel zeker weten.
 
Beste vrienden,

Bedankt voor al jullie reacties: zowel voor de ernstige als voor de humoristische.

Het probleem is opgelost, maar ik heb er toch met mijn huisarts over gesproken en we zullen het blijvend opvolgen.

Mogelijks een kleine beschadiging die zichzelf heeft hersteld of een dysfunctie ten gevolge van stress.
Indien het zich nogmaals voordoet, dan zal ik naar een uroloog gaan.

Maar aangezien alles zowel voor het sexuele als voor het plassen goed werkte, is er volgens mijn huisarts geen reden tot paniek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan