Recensie Eilin, Eindhoven, Baekelandplein 8R 4,44 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is terug op 8 links
Ik ben van t weekend dus op bezoek geweest op 8 links stond een slanke lange beetje blonde meid met wimpers en makeup, ik denk dat zij het is. Maar toen ik naar binnen wilde knikte ze nee, en dit heeft ze bij paar andere mannen ook gedaan maar niet bij iedereen. Ik vraag me af waar dit aan kan liggen dat ze sommige zomaar afwijst?

Na een paar rondjes over het plein bij Eilin naar binnen, omdat ze er prachtig uitziet en we een leuk gesprekje hadden bij de deur. Ik had gevraagd of ze ruim de tijd wilde nemen om mij goed op te starten (niet gehaast een condoom frommelen om een nog half slappe paal) - dat deed ze heerlijk en ik mocht haar ook overal aanraken. Ze heeft een heerlijk strak lijf met kleine tietjes, prachtige billen en een heel strak kaal kutje met mooie lipjes. Heel petite qua bouw, en lengte (1,62 zei ze). Lekker even over haar natte kutje gewreven. […]

Eilin heeft me gezegd dat ze 1,62 is. Dat is niet echt lang. @Wandelaar2000 jij hebt het over een lange dame, misschien was dat dan niet Eilin?

Misschien is Eilin alweer vertrokken, ze blijft altijd maar kort. Dan staat er nu een andere dame op haar kamer.

Laatst bewerkt:
Ik ben van t weekend dus op bezoek geweest op 8 links stond een slanke lange beetje blonde meid met wimpers en makeup, ik denk dat zij het is. Maar toen ik naar binnen wilde knikte ze nee, en dit heeft ze bij paar andere mannen ook gedaan maar niet bij iedereen. Ik vraag me af waar dit aan kan liggen dat ze sommige zomaar afwijst?
Dames willen vaak geen mannen met Arabisch of Afrikaanse achtergrond. Met redenen die ik hier niet hoef te typen.
Eilin heeft me gezegd dat ze 1,62 is. Dat is niet echt lang. @Wandelaar2000 jij hebt het over een lange dame, misschien was dat dan niet Eilin?

Misschien is Eilin alweer vertrokken, ze blijft altijd maar kort. Dan staat er nu een andere dame op haar kamer.
Ze is alweer weg inderdaad

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Deze dame sprong er meteen tussenuit vond ik. Heerlijke geile blik en heerlijke volle lippen. Ze was heel lief en nam me lekker mee naar boven. Legde alles mooi uit en toen begon. Zo lekker sexy en geil ze er uitziet, zo lekker geil is ze ook. Heerlijke pijpbeurt om mijn paal hard te maken, en dan kwam ze lekker op me zitten. Met een speciale techniek bespeelde ze enkel mijn eikel in haar kutje. Terwijl ze mij lekker geil in mijn ogen keek liet ze me uiteindelijk heerlijk klaarkomen. Achteraf poetste ze alles heel mooi af en heb ik mezelf ook kunnen wassen aan de kraan. Topdame echt waar!

Vanmiddag even binnen "gewipt" bij dit meisje.
Ze zat op 9 rechts
Pijpt lekker en daarna on top , toen was het zo gebeurd 😜
Heerlijk petit strak lichaampje heeft ze 😋😋
Voor €50 de centjes waard😃

Is het gek als ik zeg dat ik haar minder vond? Toen ik haar buiten voor het raam zag was ze schitterend en cute. En toen ik binnenkwam haar karakter was echt tof lekker rustig en meegaand. Maar ik zeg eerlijk qua uiterlijk viel het toch wel mee en kwam niet heel snel terwijl dat normaal wel heel snel gaat bij mij. Ze was wel erg magertjes aan haar lichaam en had een grote moedervlek op haar rug. Mijn favoriet blijft toch Ella.

Is het gek als ik zeg dat ik haar minder vond? Toen ik haar buiten voor het raam zag was ze schitterend en cute. En toen ik binnenkwam haar karakter was echt tof lekker rustig en meegaand. Maar ik zeg eerlijk qua uiterlijk viel het toch wel mee en kwam niet heel snel terwijl dat normaal wel heel snel gaat bij mij. Ze was wel erg magertjes aan haar lichaam en had een grote moedervlek op haar rug. Mijn favoriet blijft toch Ella.
Ieder zijn ding natuurlijk he. Daar kan ik niet op zeggen. Voor mij persoonlijk was ze helemaal top. Maar als je op andere types valt dan kan dat idd tegenvallen. Maar goed dan is ze vaker vrij voor mij lol

Terug
Bovenaan Onderaan