Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was toevallig vanmiddag in de buurt en besloot over het plein te wandelen; dat was de eerste keer in jaren. Het was praktisch uitgestorven! De rolluiken bij de twee ramen rechts achter in waren naar beneden en bij driekwart van de overige ramen waren de stoelen leeg.

Uiteindelijk binnengegaan bij een goedlachse Bulgaarse, met matige service, op nr. 9. Ze zei dat haar naam Malik was (spreek uit 'Melik'). Is het altijd zo leeg, of alleen in het weekend? Ik ben van vroeger beter gewend.
 
Ik was toevallig vanmiddag in de buurt en besloot over het plein te wandelen; dat was de eerste keer in jaren. Het was praktisch uitgestorven! De rolluiken bij de twee ramen rechts achter in waren naar beneden en bij driekwart van de overige ramen waren de stoelen leeg.

Uiteindelijk binnengegaan bij een goedlachse Bulgaarse, met matige service, op nr. 9. Ze zei dat haar naam Malik was (spreek uit 'Melik'). Is het altijd zo leeg, of alleen in het weekend? Ik ben van vroeger beter gewend.
Smiddags kan het er Leeg zijn maar lege stoelen betekend dat de vrouwen aan het werk zijn. Uiteraard is het savonds iets drukker zeker in de zomer periode. De rolluiken die dicht zijn heb ik begrepen dat die binnenkort wel weer open gaan omdat er een uitbater voor gezocht moest worden. Het was vandaag natuurlijk ook de dag na koningsdag dat betekend dat ook veel mensen even uitrusten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan