Ambra doet wel CIM bij meerprijsWas er iemand op nummer 16 aan de rechterkant? Ik zag dat de meningen verdeeld zijn en ik zou graag meer willen weten van iemand die onlangs diensten heeft gehad en of hij kust, cim/cif/pzc
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAmbra doet wel CIM bij meerprijsWas er iemand op nummer 16 aan de rechterkant? Ik zag dat de meningen verdeeld zijn en ik zou graag meer willen weten van iemand die onlangs diensten heeft gehad en of hij kust, cim/cif/pzc
We hebben ongeveer dezelfde smaak van dames, met Anna en Elena als absolute toppers. Elena is na enkele jaren teruggekeerd naar Roemenië en heeft het wereldje vaarwel gezegd, heb ik eens van een andere dame gehoord.En wat de denken van de Bulgaarse Maria met haar wespentaille, de lange en slanke Michelle, eveneens uit BG, Roemeens poppetje Elena en de Poolse Anna die een keer letterlijk tegen me zei 'Oh God how I love my job' toen ik ze net had klaargelikt. Mooie tijden inderdaad.
Ik hou me aanbevolen voor een weekendje Antwerpen met AnnaWe hebben ongeveer dezelfde smaak van dames, met Anna en Elena als absolute toppers. Elena is na enkele jaren teruggekeerd naar Roemenië en heeft het wereldje vaarwel gezegd, heb ik eens van een andere dame gehoord.
Maar Anna zou nu mogelijks af en toe terug in Antwerpen werkzaam zijn, zie ook mijn post op dat forum. Dat zou wel erg tof zijn, weet hier iemand mss of zij het echt is?
Elena die heb ik op haar laatste dag nog een keer goed in de reet geneukt. Dat was haar laatste toegift aan mij. Ze had toen al één of andere Memphis Depay achtige mode charlatan aan de haak geslagen ze werd daar ook zwanger van, ze had ook al een kind uit een eerdere relatie. Anna zei tegen mij ''the day before I dissapear you can fuck my ass'' ik heb haar daar aan herinnerd in haar laatste week helaas bleef haar achterdeur geslotenIk hou me aanbevolen voor een weekendje Antwerpen met Anna
Nee, dan moet je kijken of iemand het onder het item van de betreffende Dame vermeld heeft. Mylène b.v. is er elke dag vanaf ongeveer 16:00 tot sluitingstijd. Behalve wanneer ze vakantie heeftKan ik er ergens terug vinden wie er welke dag is?
Haha dat is wel geil zegElena die heb ik op haar laatste dag nog een keer goed in de reet geneukt. Dat was haar laatste toegift aan mij. Ze had toen al één of andere Memphis Depay achtige mode charlatan aan de haak geslagen ze werd daar ook zwanger van, ze had ook al een kind uit een eerdere relatie. Anna zei tegen mij ''the day before I dissapear you can fuck my ass'' ik heb haar daar aan herinnerd in haar laatste week helaas bleef haar achterdeur geslotenje kan niet alles hebben
ik ben al blij dat ik zoveel foto's van haar naakt heb geschoten
![]()
Anaal was éénmalig als laatste toegift. En ja bij mij keek ze ook niet op de klok ik zat daar voor €50 ook gewoon 3 kwartier binnen maar dat verschilt per individu. Regelmatig kwam ze de kamer binnenwandelen terwijl ik bezig was met Alexia maar dan kwam ze eigenlijk gewoon voor mijHaha dat is wel geil zegJa, Elena had idd al een kind, daar heeft ze me eens foto's van laten zien. Dan zag je idd op haar GSM al haar interesse in Memphis Depay achtige mode charlatans
Ik spendeerde altijd 50EUR bij haar, maar bleef dikwijls drie kwartier, heel lekkere seks met veel afwisseling in alles, tongzoenen,... Een keer lagen we naast elkaar en trok ze me af terwijl ik met haar poesje speelde, toen ik zei dat ik ging klaarkomen richtte ze mn lul op haar lichaam zodat ik haar helemaal onder spoot... Anaal heb ik nooit gevraagd, is op zich wel superdirty, maar een kutje voelt toch lekkerder. Maar als dat "mogelijk" was had ik het mss toch eens moeten opperen. Achteraf gezien heb ik wel spijt dat ik telkens maar 50EUR betaalde, was niet heel fair eigenlijk.
Nee meestal bezig met de laptop of telefoonMaar als ik me Beatrice herinner, zit die ook niet te stralen in haar hutje
Bezetting is goed. Ramen 2-3 en 18-19 waren nog dicht in afwachting van een nieuwe uitbater. Wanneer je naar de 4 sterren recenties van de afgelopen week kijkt zie je Tina, Pamela, Beatrice, Mylène, Krisztina, Ibbi, Rebecca en Cleo. Die zijn, afhankelijk van jouw voorkeuren, allemaal een bezoekje waard. Wanneer je over het plein loopt en lege ramen ziet, dikke kans dat die Dames op dat moment een klant aan het verwennen zijn. Omdat de Dames een kamer voor de hele dag moeter huren en niet 20 uur kunnen werken beginnen sommige laat in de middag en gaan anderen eerder naar huis. Niet iedereen werkt alle dagen. Er zijn meer geinteresseerde Dames dan dat er ramen beschikbaar zijn.Weet iemand of de bezetting nu wel beter is en of het de moeite waard is om te gaan?
Is Cleo weer terug?Bezetting is goed. Ramen 2-3 en 18-19 waren nog dicht in afwachting van een nieuwe uitbater. Wanneer je naar de 4 sterren recenties van de afgelopen week kijkt zie je Tina, Pamela, Beatrice, Mylène, Krisztina, Ibbi, Rebecca en Cleo. Die zijn, afhankelijk van jouw voorkeuren, allemaal een bezoekje waard. Wanneer je over het plein loopt en lege ramen ziet, dikke kans dat die Dames op dat moment een klant aan het verwennen zijn. Omdat de Dames een kamer voor de hele dag moeter huren en niet 20 uur kunnen werken beginnen sommige laat in de middag en gaan anderen eerder naar huis. Niet iedereen werkt alle dagen. Er zijn meer geinteresseerde Dames dan dat er ramen beschikbaar zijn.
Ga naar het plein en post je bevindingen
Wanneer een Dame je bevalt, vraag dan haar telefoon nummer, kun je een volgende afspraak plannen![]()
Op 28 februari heeft RavenX die vraag in algemeen gesteld, heeft nog niemand op geantwoord.Is Cleo weer terug?
Edit: Vanmiddag Karla weer gespot op haar vertrouwde plekje (20R), lekkerrrrweet er iemand wat de werk uren van Karla zijn
en weet je ook waar dat lekker ding genaamd Ghia die op Karla ``s plaats zat gebleven is?? mooie blonde roemeense meid met natuurlijke borsten cup B+ lief en geweldige blow job zonder ,past in de rij van karina en Beatrice ,ik hoop ze nog te treffen hier, ben vergeten haar nr te vragen zonde.Edit: Vanmiddag Karla weer gespot op haar vertrouwde plekje (20R), lekkerrrr
mooi erop afIk heb Cleo al een hele tijd niet meer gezien…
Edit: Vanmiddag Karla weer gespot op haar vertrouwde plekje (20R), lekkerrrr
I think you should have read reviews here first then decide which one of the good rated ladies is your type if you didn't want to waste money . That's what the forum is for - to know what to expect and not get disappointedIf I can only expect handwork for €50, I'll do it myself next time. Am I naive if I expected her to sit on it, even for a moment?