Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Amsterdam is een grote tourist trap. Die dames moeten het vooral hebben van toeristen die dronken zijn en 50 euro betalen om alleen hun bh uit te doen.
Zou de raambuurten daar vermijden, al zijn het vaak wel hele knappe dames.
Overigens is dit een eindhoven post en geen Amsterdam post.

Iemand Ella al gespot op 6 links? Of zit Krisztina er nog?

Laatst bewerkt:
Heeft iemand toevallig ervaring met de dame op volgens mij 10links. Zit er dacht ik niet altijd. Beetje donker haar en nog niet zo heel oud en kwa looks misschien wel de knapste op het plein zover ik het zag. Afgelopen woensdagavond zat ze er.
Volgens mij heb ik hier nog geen berichten over gelezen. Weet hier zo goed of het de moeite is ja of nee.

Heeft iemand toevallig ervaring met de dame op volgens mij 10links. Zit er dacht ik niet altijd. Beetje donker haar en nog niet zo heel oud en kwa looks misschien wel de knapste op het plein zover ik het zag. Afgelopen woensdagavond zat ze er.
Volgens mij heb ik hier nog geen berichten over gelezen. Weet hier zo goed of het de moeite is ja of nee.
Ja dat is Rebekka en zeker de moeite waard. Heb haar al meerdere malen bezocht, het herhalingsgevaar is zeer groot kun je wel zeggen haha

Bedoel je wellicht 9 links? Eliza moet haast wel zo ongeveer de mooiste van het plein zijn. Echter meer (donker)blond haar.

Bedoel je wellicht 9 links? Eliza moet haast wel zo ongeveer de mooiste van het plein zijn. Echter meer (donker)blond h
Eliza is het type eye candy gewoon mooi om te zien, prima service verder geen bijzonderheden. Leuk voor degene die als wens hebben ooit een lekker wijf te willen neuken a la silvie meis. Maar ik heb toch liever zo'n Danielle op nr 6 links als ik langs haar loop en ze zit daar met haar heerlijke body met gele fluorescerende visnet stocking dan wordt ik daar elke keer zo geil van. Ik had voor €100 een GFE met haar toen ik voor de tweede keer bezocht voor €50 vroeg ze om meer geld en was ze me zo snel mogelijk richting de uitgang aan het werken. Dat was wel een afknapper zeg als ze net zo goed was als Carina dan was ze perfect geweest :)

Terug
Bovenaan Onderaan