Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Welk raamnummer?

@Boeroe - dat is deze Maureen, op 16L:

Mijn derde DVP ooit en de eerste uit Afrika :cool:.

@Boeroe - dat is deze Maureen, op 16L:

Mijn derde DVP ooit en de eerste uit Afrika :cool:.

Muchas gracias! Daar wip ik snel eens binnen. 🫡
Als ik langs L2 kom. Want als Mila er zit ben ik de klos.

Laatst bewerkt:
Ik ben donderdag bij het 2e raam geweest brunette smal figuurtje langs haar zat een donkere vrouw met bril.. maar wat was ze slecht nog nooit zoiets gehad.. gehele tijd met de telefoon bezig ze begon met aftrekken, zelfs dat was al slecht en eigenlijk gewoonweg pijnlijk.. dus ik vroeg of ze wilde neuken, maar doggy mocht niet ik moest bovenop en vervolgens tijdens het neuken mocht ik net haar kutje aantikken met mijn eikel want ze hield continu mijn pik vast met haar hand.. en tussendoor was ze continu nog met haar telefoon bezig! Heeft iemand dit vaker mee gemaakt? En weet toevallig iemand wie dit is?

Ik ben donderdag bij het 2e raam geweest brunette smal figuurtje langs haar zat een donkere vrouw met bril.. maar wat was ze slecht nog nooit zoiets gehad.. gehele tijd met de telefoon bezig ze begon met aftrekken, zelfs dat was al slecht en eigenlijk gewoonweg pijnlijk.. dus ik vroeg of ze wilde neuken, maar doggy mocht niet ik moest bovenop en vervolgens tijdens het neuken mocht ik net haar kutje aantikken met mijn eikel want ze hield continu mijn pik vast met haar hand.. en tussendoor was ze continu nog met haar telefoon bezig! Heeft iemand dit vaker mee gemaakt? En weet toevallig iemand wie dit is?
Ja dat is Maya is er sinds deze week ben er geweest voor een blowjob die was niet onverdienstelijk .Ze blijft maar tm dinsdag .

Terug
Bovenaan Onderaan