Leo Baekeland
Vaste klant
Een douche of bad zou ook welkom zijn. Misschien iets dat bij een verbouwing / wisseling van uitbater meegenomen zou kunnen worden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen Andreaskruis? Badje ook best welkom? Duidelijk jongens die waarschijnlijk alleen natte dromen hebben! Handdoekje ook misschien?Een douche of bad zou ook welkom zijn. Misschien iets dat bij een verbouwing / wisseling van uitbater meegenomen zou kunnen worden.
Nee hoor, jongens die op een warme zomerdag eerst met de Dame lekker willen douchen, of op een koude winterdag lekker met de Dame in een warm bad willen spelenEen Andreaskruis? Badje ook best welkom? Duidelijk jongens die waarschijnlijk alleen natte dromen hebben! Handdoekje ook misschien?
Badje en handdoek hoeft echt niet. In o.a. Antwerpen en Den Haag zijn er dames die zo'n bondage-kruis op de kamer hebben. Mijn hoop was dat er in Eindhoven op het plein ook ergens zo iets te vinden was.Een Andreaskruis? Badje ook best welkom? Duidelijk jongens die waarschijnlijk alleen natte dromen hebben! Handdoekje ook misschien?
Weet iemand of er kinky dames zijn die een Andreas kruis op de kamer hebben?
Snap het helemaal Timmeh, maar in mijn jeugdtijd ging het meer over het kruis Gods!Badje en handdoek hoeft echt niet. In o.a. Antwerpen en Den Haag zijn er dames die zo'n bondage-kruis op de kamer hebben. Mijn hoop was dat er in Eindhoven op het plein ook ergens zo iets te vinden was.