Algemeen Eindhoven algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jawel heel gesprek gehad over naambordjes
In zij ,persoonlijk doe ik het niet want mijn naam associeert mij met mij Hongaarse afkomst
en ibi is kort voor Ibrahim dus dan heb ik ook weer moslimmannen had ze ook geen trek in.
Ik zei dat naambordjes er duidelijk zijn voor de wandelaars.
Want er zijn best dames die hele slechte service verlenen.
Zij dacht dat dat wel meeviel.
Ik zei van, er zijn Roemeense dames waar de service wel Ze dusdanig slecht is dat je maag ervan omdraait. dat het gewoon afzetterij is
en een blamage voor het pleintje.
Dus de conclusie is dat het altijd een grijs gebied zal blijven.
Met als vuistregel een dames met maatje 36 en een oost-europees uiterlijk hebben meestal een slechte service maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Er stond om 9 uur al wel een hele mooie dame op nummer 20

Eigenlijk valt dit onder het beleid van de beheerders natuurlijk.
Zij hebben er ook baat bij dat er meer reuring op het pleintje zal zijn
en meer bezetten ramen.
Bij mij groeit het geld ook niet aan een boom dus ik ben ook nogal voorzichtig met uitgeven.
Dus ik speel ook dikwijls op Safe en spreek het consent achter de deur gelijk af.
Maar dan nog kan het boven helemaal omslaan natuurlijk.
Raamwerk zal altijd wel een grijs gebied blijven.
misschien moeten we het meer zien als de charme van het wandelen.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen was ik om 0900 uur op het plein
er waren maar 6 ramen open vier jonge mannen van eritrees cq jeminitische achtergrond.
Hadden interesse om bij dames binnen te gaan maar werden overal geweigerd.
Ik kon dit mooi aanSchouwen omdat ik een half uur te vroeg was voor mijn date.
De dame van raam 3 wilde mij binnen hebben
maar ik kon echt niet thuis brengen wie zij eigenlijk was
maar ik had ook geen interesse in haar.
Dus vroeg op de Morgen is er nog weinig actie Op het baekelandpleintje
Ja in Eindhoven als je een bepaalde ras/achtergrond hebt wordt je door veel dames geweigerd

Wat is de reden?
Het heeft te maken met de kleur
Ik weet nog ik was in 2022 naar Karla geweest en eindstand vorig jaar wilde ik bij haar weer naar binnen en ze weigerde en dat was precies bij een andere dame op het plein ook het geval waar ik eerder sex mee had gehad

De Roemeense dames houden vast aan de stigma dat kleurlingen een grote apparaat hebben en ze houden daar niet van en weigeren daardoor meestal

De Roemeense dames houden vast aan de stigma dat kleurlingen een grote apparaat hebben en ze houden daar niet van en weigeren daardoor meestal
Niet om een discussie te starten maar dat lijkt me niet de reden. Heb van andere dames gehoord dat deze groep mannen vaak respectloos zijn naar de dames en teveel dingen willen voor wat ze uiteindelijk bereid zijn te betalen.

Uiteraard wel vervelend voor jou om daar de dupe van te worden. Al helemaal als je eigenlijk al eerder bij de dames bent geweest.

Niet om een discussie te starten maar dat lijkt me niet de reden. Heb van andere dames gehoord dat deze groep mannen vaak respectloos zijn naar de dames en teveel dingen willen voor wat ze uiteindelijk bereid zijn te betalen.

Uiteraard wel vervelend voor jou om daar de dupe van te worden. Al helemaal als je eigenlijk al eerder bij de dames bent geweest.
Het kan natuurlijk beide zijn.
Maar ik betwijfel het ik kreeg ook van cleo te horen die volgens vele geen goede service gaf.

Toen ik bij haar op de kamer was gaf ze het ook aan. dat ze eerst geen donkere mannen deed wegens de grootte maar nu heeft ze zich eroverheen gezet.

Het kan natuurlijk beide zijn.
Maar ik betwijfel het ik kreeg ook van cleo te horen die volgens vele geen goede service gaf.

Toen ik bij haar op de kamer was gaf ze het ook aan. dat ze eerst geen donkere mannen deed wegens de grootte maar nu heeft ze zich eroverheen gezet.
Het staat de dames natuurlijk wel vrij om te kiezen wel of niet .
Ook ik ben weleens afgewezen nadat ik eerder bij een dame was geweest, terwijl ik ze altijd met respect behandel en langer blijf en de xtra's keurig betaal .Wat de redenen was weet ik wel ,ze willen zelf alles te vlug en ik hou van van langzaam en lang ( kwaliteit)

Weet iemand wie er vorige week zaterdag middag op 15L aanwezig was? Ik kan me herinneren dat ze zei Michelle te heten maar ik kan daar geen draadje over vinden wat me erg verbaast omdat ze erg knap en goed was (hoewel ze wel flink aan upselling doet). Ze zei uit Roemenië te komen, heeft geblondeerd krullend haar, een slank lichaam en heerlijke borsten van cup D (schat ik, waren volgens mij ook echt). Ze stond achter het raam in een visnet topje en met ontblote borsten.

Laatst bewerkt:
Oei ik lees de reviews en dat klinkt niet zo best inderdaad. 😬 Ik moet zeggen dat ik wel een goede ervaring had maar ik heb dan ook een stuk meer betaald zo te lezen. Zal wellicht binnenkort ter nuancering mijn ervaring toevoegen aan de review topic
Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen en naar de extra's die je hebt afgenomen bij haar. Een keer een goede recensie zou weleens een ander licht op haar kunnen schijnen. Als blijkt dat ze voor een wat hoger bedrag in een goede fee verandert dan houd ik me aanbevolen 😃😃

Laatst bewerkt:
ja konden we maar weten hoe sommige dames dachten
Er is bij sommige dames een garantie dat als je voor het instaptarief komt dat je dan
een snauw en een grauw krijgt
en nul service
Lijkt me niet dat het gegarandeerd is dat je door 200 euro neer te leggen opeens een topservice krijgt
Anders zouden ze in een club moeten werken en niet achter de ramen
Maar daar worden ze waarschijnlijk binnen de kortste keren eruit gebonjourd

ja konden we maar weten hoe sommige dames dachten

Dat zou mooi zijn, maar dat kunnen we vergeten natuurlijk. Dames denken anders over dit soort zaken en meestal is het uberhaupt geen kwestie van denken maar van gevoel 😛👍. En ze zijn lekker wispelturig, morgen voelen ze weer wat anders! De logica 'Ik heb je al eens geneukt dus waarom nu dan opeens niet meer 🧐' gaat geheel aan hen voorbij! En dat is nou precies het leuke, toch?

Laatst bewerkt:
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Does anyone have a good recommendation now that my sure things (Bea and Melissa) are on vacation?
Vanessa is back from Romania at 18R, and she starts in the evening, after 6:00 PM. This cheerful brunette with all natural assets, and a big hot ass, has incredible blowjob skills.

Also such a delight the doggy with her is. She really has a good pussy grip, always nice and warm inside, which may not make you last long. A must try in the square right now

Demcon5 is only promoting his lady in his one and only review
Others are not so happy with her
Listen to Ass
Gabriela and Gina are the best
Choice
Precies ja,Vanessa ziet er leuk en strak uit ,echter is zij niet echt relaxed en wil alles veel te snel ,ook al blijf je langer. 2X geprobeerd maar geen verbetering maar eigenlijk kan men het ook zien als je op haar kamertje komt ( rommeltje) erg chaotisch.

Terug
Bovenaan Onderaan