Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
weet iemand of er al wat meer open is of gaat, ik was er afgelopen week en het was het te triest voor woorden de helft was dicht en de meeste dames waar ik voor kom waren allen niet aanwezig.

Misschien maar weer eens naar Antwerpen rijden.
 
weet iemand of er al wat meer open is of gaat, ik was er afgelopen week en het was het te triest voor woorden de helft was dicht en de meeste dames waar ik voor kom waren allen niet aanwezig.

Misschien maar weer eens naar Antwerpen rijden.
Ja, ben ook wel benieuwd of en tripje Eindhoven nog de moeite waard is.. wie zijn er momenteel überhaupt op het plein?
 
Ik hoef geen nlse. Stellen niks voor. En als ik ze gratis kan neuken, ga ik er niet voor betalen. Maar nederlandse hoeren verpesten het. Dan komen allemaal popiejopie sukkels erop af en is de sfeer zo naar de klote.
Tjonge jonge waar is het met jou misgegaan. Alsof er geen leuke Nederlandse dames zijn. Altijd makkelijk om te generaliseren maar er zijn voldoende wandelaars die blij zijn wanneer ze een Nederlandse dvp kunnen bezoeken.
 
De opmerkingen van Tjecker slaan nergens op en zijn ronduit denigrerend.
Waren er maar wat Nederlandse dames op het plein. Ik kan best met buitenlandse dames communiceren maar je moet altijd oppassen niet verkeerd begrepen te worden door de dames.
 
gisteren weer eens op het plein geweest, gelukkig nog veel bekende gezichten maar ook wat nieuwe meiden. zo zat er op kamer 11 rechts een Tiny roemeense, zwart haar en behoorlijke (opgespoten) lippen. Heeft er iemand ervaring met haar? heb haar aan de deur even kort gesproken maar uiteindelijk toch voor mijn topper Isabella gekozen...
 
gisteren weer eens op het plein geweest, gelukkig nog veel bekende gezichten maar ook wat nieuwe meiden. zo zat er op kamer 11 rechts een Tiny roemeense, zwart haar en behoorlijke (opgespoten) lippen. Heeft er iemand ervaring met haar? heb haar aan de deur even kort gesproken maar uiteindelijk toch voor mijn topper Isabella gekozen...
gisteren na lang twijfelen tussen haar en Isabella, bij haar binnen gegaan Yasmina is haar werk naam ,ik had een man gezien die naar buiten kwam nr 11,ik wou naar LIsa , haar gevraagd of Lisa aanwezig was,ze wist niet of ze nog zou komen , ik zag die man nodg lopen op het plein en hem gevraagd naar zijn ervaring met dit meisje, hij zei dat ze heel lief was ,toen heb ik maar de stap genomen om bij haar te gaan ,nog nooit bij z``on mager meisje geweest gevraagd voor pijpen en neuken 30 mn 100 euro ,ze ging wel snel te werk met pijpen ,haar en beetje gestuurd en langzamer en dieper laten doen, daarna in drie posities geprobeerd on top missio en doggy af en toe de hand tussen ter controle maar niet hinderlijk,in doggy leek het wel alsof het pijn deed want ze gaaf geen tegengas, ,met een handjob af laten maken ,al met al was niet slecht voor een eerste keer ,ze heeft wel mooie stevige borstjes waar ik aan mocht komen en masseren en een mooi klein kontje en een lekker kutje .
ik weet niet als ik weer heenga ,toch was het een aparte ervaring .
 
gisteren na lang twijfelen tussen haar en Isabella, bij haar binnen gegaan Yasmina is haar werk naam ,ik had een man gezien die naar buiten kwam nr 11,ik wou naar LIsa , haar gevraagd of Lisa aanwezig was,ze wist niet of ze nog zou komen , ik zag die man nodg lopen op het plein en hem gevraagd naar zijn ervaring met dit meisje, hij zei dat ze heel lief was ,toen heb ik maar de stap genomen om bij haar te gaan ,nog nooit bij z``on mager meisje geweest gevraagd voor pijpen en neuken 30 mn 100 euro ,ze ging wel snel te werk met pijpen ,haar en beetje gestuurd en langzamer en dieper laten doen, daarna in drie posities geprobeerd on top missio en doggy af en toe de hand tussen ter controle maar niet hinderlijk,in doggy leek het wel alsof het pijn deed want ze gaaf geen tegengas, ,met een handjob af laten maken ,al met al was niet slecht voor een eerste keer ,ze heeft wel mooie stevige borstjes waar ik aan mocht komen en masseren en een mooi klein kontje en een lekker kutje .
ik weet niet als ik weer heenga ,toch was het een aparte ervaring .
Recensie topic?
 
Ik ben afgelopen tijd met enige regelmaat op het pleintje geweest en telkens niks ondernomen. Het aanbod is al een tijd veel minder. Veel gesloten, minder aantrekkelijke dames en veelal een beetje in de stoel hangen en op telefoon kijken. Ik was gisteren in Antwerpen. Daar was het totaal anders. Veel mooie dames. Dames staan of zijn goed zichtbaar en proberen je naar binnen te lokken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan