WHEM Elana, Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hoi
ben net bij Elana geweest...de deur ging open en wat een mooie slanke jonge dame
de kleren gingen snel uit en heerlijk dat warme jonge lijfje strelen en kussen
daarna ging het condoom over mijn dikke paal (18x6) en ging voorzichtig en daarna steeds een stukje verder....wat is dat kutje superstrak
dan voel je echt alles als je gaat stoten hmmmmmmm
meerdere standjes gedaan...vooral haar opzij neuken echt supergeil en strak is dat...
daarna snel het condoom af en haar borsten heerlijk straal na straal ondergespoten en heerlijk het warme zaad over haaar lijfje gesmeerd hmmmm
ga sowieso weer met haar daten...dat kutje is echt strak echt heerlijk
en dan dat prachtig koppie met dat mooie lange haar
groet oudere geile man

⚠️ Wil toch even waarschuwen. Onlangs geweest. Te mijden meid, overduidelijk een junkie, scheuren in haar panty, zeker een dame die niet uit deze regio komt. Reviews zijn waarschijnlijk nep en uit eigen hand geschreven... Ze heeft een brutale pooier op de gang rondlopen die het geld beheert en die je bedreigt. Wil je belazerd worden, dan hier vooral heen gaan ⚠️

⚠️ Wil toch even waarschuwen. Onlangs geweest. Te mijden meid, overduidelijk een junkie, scheuren in haar panty, zeker een dame die niet uit deze regio komt. Reviews zijn waarschijnlijk nep en uit eigen hand geschreven... Ze heeft een brutale pooier op de gang rondlopen die het geld beheert en die je bedreigt. Wil je belazerd worden, dan hier vooral heen gaan ⚠️
Kunnen nog meer dit bevestigen? Ik ben de laatste tijd aan het twijfelen om eens naar Lady Butterfly te gaan, maar laatst deelde iemand van hun al eens de naam van een klant hier op het forum...dus privacy hebben ze niet hoog in het vaandel. En nu lees ik dat er ook junks werken. De drempel om heen te gaan wordt steeds groter zo...

Kunnen nog meer dit bevestigen? Ik ben de laatste tijd aan het twijfelen om eens naar Lady Butterfly te gaan, maar laatst deelde iemand van hun al eens de naam van een klant hier op het forum...dus privacy hebben ze niet hoog in het vaandel. En nu lees ik dat er ook junks werken. De drempel om heen te gaan wordt steeds groter zo...
Ik weet niet of dit nog perse in dit topic over Elana hoort, het is me nog niet gelukt om haar daar te bezoeken.

Maar over het algemeen: ik ben wel vaker bij lady butterfly geweest en vond het altijd wel een prima tent met genoeg variatie aan leuke dames. Over privacy ook nooit klachten gehad.

Enige is dat ze bij drukte wel het handje ervan hebben de dames en kamers te krap in te plannen, en dan krijg je dat de kamer aan het einde van een sessie ook helemaal op orde moet worden gemaakt voor de volgende klant in de tijd waarvoor je betaald hebt (maar dat is bij de meeste andere prive huizen en massage salons ook zo natuurlijk).

Ik ben er begin november geweest. Had voor 45 minuten betaald. Destijds had ze net de derde foto toegevoegd die ze nu meestal als hoofdfoto heeft, en ze had het druk. Ik ben niemand anders tegengekomen in de woning en ook op straat was er bij binnenkomst/vertrek eigenlijk niemand te zien.

De date zelf was prima. Ik kreeg eerst wat te drinken aangeboden en ze deed duidelijk haar best om me op te geilen en er iets leuks van te maken. Ze had wat bronchitis zei ze, maar daar had ik geen enkel moment last van. Wel praatte ze vrij snel en zacht waardoor ik het soms moeilijk vond haar te verstaan. Haar cowgirl, liggend zijwaarts, en doggy genomen.

Na het zingen stond ik al vrij snel weer buiten. Ben ongeveer een half uur binnen geweest. Had niet echt een klik met haar dus ik ben niet opnieuw geweest, maar ik geloof de oudere reviews wel.

Kan natuurlijk dat ze recent is veranderd helaas

Overigens staat de ad nu offline en werkt de ladybutterfly link ook niet meer.

Terug
Bovenaan Onderaan