Recensie Electra, Emmanuela's Angels 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oldy

Wandelaar
81
12/11/21
40
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Redllights
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag eens voor Electra gekozen, zag er veelbelovend uit op de foto's. Tegenvaller van formaat. Is klein, nogal dik en heeft tieten die hangen, een grote dikke kont met striemen wel mooi gezichtje. Kussen was enkel puntje van de tong meer zoentjes geven niet echt vol. Pijpen was niet echt heel diep wel nogal rukken en beetje likken. Haar kutje was met ietsje van geur erbij, kon frisser. Neuken was gewoontjes. Massage was dan wel heel goed. Goed voor eenmaal. Ging normaal voor Lucy gaan die heb ik al eens gehad was wel goed. Maar de foto's zijn wel erg bewerkt daar. Over het algemeen valt het daar nogal mee nu iets minder.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Enkele maanden geleden nog eens langsgeweest in deze privé. Op het moment dat ik hier toekwam was enkel Electra beschikbaar voor een halfuurtje, normaal doe ik zo'n korte date niet maar in dit geval kon het niet anders.

In het naar bovengaan zag ik Caty nog in haar blootje rondhuppelen en had ik toch al wat spijt dat ik met Electra naar boven ging. Nu weet ik wel dat het uiterlijk niet altijd veel zegt dus begon ik met een open blik en veel goesting aan de date met Electra.

Eerst een opfrissing en nadien samen op het bed. Zoenen was er niet teveel bij en ze begon mij te pijpen in een positie zodat ik enkel haar rug zag. Na het pijpen kwam het neuken maar de dame wond me absoluut niet op. Niet zozeer door haar uiterlijk, eerder door haar gedrag. Totaal geen zin om er een leuke date van te maken, gewoon de tijd afhaspelen en ervoor zorgen dat ik klaarkwam. Dat klaarkomen lukte wel, maar deze ervaring heeft er toch voor gezorgd dat ik niet meer langs ben geweest in dit huis.

Voor mij is deze meid absoluut te mijden, misschien dat anderen er een leuke tijd mee hebben maar ik laat deze vrucht volgende keer aan mij voorbij gaan.
 
Is zich bij mij ook al een paar keer komen voorstellen, nooit gekozen, mijn ding niet. heeft inderdaad een enorme kont... en komt ook niet vriendelijk over. geld uitgespaard... er lopen er betere en mooiere meiden rond daar.
 
Kan het alleen maar beamen maar zoals het spreekwoord zegt " Ge zijt slimmer als ge van markt komt als voor ge gaat" Eigenlijk is deze ervaring een lesje dat ge niet altijd op foto's moogt verdergaan. maar reserveer altijd de dag ervoor omdat er soms niemand vrij was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan