Recensie Elektra, Essen, Stahlstraße, Haus nr55, k51

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
641
05/07/21
1.000
38
Meestal als ik een rosse buurt in duitsland bezoek ga ik voor 2 bezoekjes, omdat ik 1 bezoekje niet vind opwegen tegen de reistijd.

Na het bezoekje bij Larissa rondje door het centrum gelopen en na 30min teruggekeerd.
Bezetting was nog steeds tegenvallend, maar zag wel Elektra in een lerenrokje zitten. Voor een paar jaar geleden was ik stamgast bij Elektra, bezocht haar bijna om de week en denk tot 2018 zeker 30x bezocht. Ze is geen klokken kijkster en vaak was ik wat langer op de kamer dan geboekt. Eind 2017 waren we beiden de tijd wat vergeten tot er opeens op de deur werd geklopt. Een beer van een vent met kale kop stond me op te wachten. Hij zei niets, keek me alleen aan en na een minuut maakte hij ruimte zodat ik het pand uit kon lopen.
Na deze situatie had ik weinig zin meer om haar te bezoeken. Echter nu al jaren geleden, dus nu ook na 2 jaar afwezigheid in Essen was en toen ik haar zag zitten na binnen gestapt.

Na binnenkomst moet je een behoorlijk stuk achter haar aan door het pand lopen, trap op en weer een stuk na haar kamer. Een duitse wandelaar omschreef dit mooi:
Wir gingen zu ihr hoch und schon den Weg dahin, und jeder andere ihrer Besucher wird wissen, was ich meine, war schon ein Genuss, sie in dem geilen Outfit vor sich walken zu sehen.
Eenmaal op de kamer als de deur dichtgaat wordt ze altijd opeens heel open en super sociaal. Welkom geheten en ze vroeg wat ik wilde. Geantwoord dat ze dat waarschijnlijk nog wel weet.

Elektra vraagt voor een soft-sm sessie 30min/50 euro. Andere dames in Essen vragen al 30min/100 euro, dus nog een pluspunt.
Ze begon staand eerst met haar nagels over mijn lichaam te wrijven, daarna moest ik bukken en haar lerenlaarzen van top tot teen likken. Eenmaal op bed werden mijn handen aan bed vastgebonden, kreeg poppers en ze begon met dirty talk of ik dit wel verdiend heb en begon rustig te spelen met mijn paal. Paar minuten laten facesitting, had mij netjes gedragen en mijn handen werden losgemaakt en mocht haar betasten. Daarna poppers en tease/denial afgemaakt.

Het was na tijden weer leuk en heb weer genoten tijdens de sessie, maar de volgende ochtend toen ik weer nuchter was bekroop toch een beetje het gevoel dat Elektra voor mij iets uit het verleden is. Na tijden niet gezien te hebben is ze inmiddels een jonge vrouw geworden en de 1e keer in 2015 toen ik haar trof was ze zeer jong en fotomodel slank uiterlijk.
Voor Essen heeft ze ook nog iets van 2 jaar in Dortmund gewerkt, dus ze moet echt op minimale leeftijd met dit werk zijn begonnen.

Hier is een foto van haar te vinden: https://www.ijsberenforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=35423&d=1626567262
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan