Recensie Elektra Jones, Antwerpen (voorheen Amsterdam) 2,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mr. Incognito

Wandelaar
Forumpionier
25
18/07/21
28
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3100822-elektra-jones
Totale kosten (in euro)
€250,-
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vorige week meerdere keren bij deze Spaanse dame op bezoek geweest. Het is volgens mij de eerste keer dat ze in Nederland is maar het is voor mij nu al een topper.

Een afspraak was makkelijk gemaakt via WhatsApp, ze spreekt goed engels, en is duidelijk in wat er mogelijk is.
Communicatie tijdens de date verliep ook goed, geen problemen mee gehad.
Ze ontvangt op een makkelijk te bereiken locatie in Amsterdam-Oost. De locatie is discreet, haar slaapkamer is wat klein maar dat maakte mij niet echt uit.

Het is een mooie dame, haar gezicht is in het echt mooier dan op de fotos. Ze heeft een fantastisch mooie grote kont, waar je lekker op mag slaan en tegen aan kunt stoten.

Er is veel mogelijk bij deze dame, kijk maar op kinky of op haar . Ze heeft een garderobe aan lingerie en outfits voor kledingverzoeken, ook heeft ze een aantal speeltjes die je mag gebruiken. Ook mag je alles vastleggen op video (€50,- extra)

Ik heb haar eerst gespanked op die heerlijke grote kont van haar. Vervolgens heb ik wat speeltjes van haar uitgeprobeerd en had ik een metalen butt plug in haar reet gestopt.

Daarna hebben we een tijdje lopen droogneuken en heb ik een heerlijke diepe blowjob gekregen (zonder condoom, inbegrepen bij prijs) ze kan hem ook deepthroat nemen alleen niet voor een al te lange periode.

Vervolgens heb ik de butt plug er weer uitgehaald en heb ik haar anaal geneukt in meerdere standjes (€50,- extra) dit voelde heerlijk en ik mocht ook vrij snel hard en diep stoten, wat echt een genot is tegen die grote zachte billen.

Voor het climax het condoom eraf gehaald en na een korte blowjob heerlijk in haar mond klaargekomen (inbegrepen bij de prijs)

Achteraf nog even uitgerust en gepraat over hoe ze Nederland vindt.

Al met al een heerlijke date gehad waar veel mogelijk is met een leuke dame.
 
Ik had haar nog afgelopen zomer tweemaal bezocht in Antwerpen, mooie dame en goede diensten. Qua prijs viel het reuze mee (120 voor 1h incl. anaal), zeker als je rekening houdt met het feit dat ze een premium service aanbiedt.
 
Ze lijkt veel op Anita Doth van 2 Unlimited. Dus mocht je ooit een fantasie hebben gehad om seks te hebben met Anita Doth dan is dit je kans.
 
Laatst bewerkt:
heeft een aanbieding ;)
Althans die kreeg ik op de app

LAATSTE DAGEN!
Promotie!
€ 150 1 uur / € 100 30 min
* ANALE SEKS INBEGREPEN *
- Exotische kleding en lingerie
-posities
-Hoge hakken, laarzen en kousen
-super discrete plek
Promotie-uren: 12.00 - 23.00 uur (buiten het normale kostenschema)
fastasia's en fetisjen (extra kosten)
om mijn foto's en video's te zien:
electrajones.blogspot.com
* Bel 30 min van tevoren *
100% echte foto's
Ik zal op je wachten!
 
Laatst bewerkt:
bij mij kwam er dit te staan in mij browser

www.electrajones.blogspot.com gebruikt gewoonlijk versleuteling om je informatie te beschermen. Toen Chrome deze keer probeerde verbinding te maken met www.electrajones.blogspot.com, stuurde de website ongewone en onjuiste inloggegevens terug. Dit kan gebeuren als een aanvaller probeert zich als www.electrajones.blogspot.com voor te doen of als een wifi-inlogscherm de verbinding heeft verbroken. Je informatie is nog steeds beveiligd omdat Chrome de verbinding heeft beëindigd voordat gegevens konden worden uitgewisseld.

Je kunt www.electrajones.blogspot.com momenteel niet bezoeken, omdat de website HSTS gebruikt. Netwerkfouten en aanvallen zijn doorgaans tijdelijk, dus deze pagina werkt later waarschijnlijk correct.
 
zo de fout van de dame in haar URL gefixt. DIe url werkt wel. Nix drama. Foute URL geeft blogspot (GOOGLE OWNED!) een fout omdat https niet klopt (foute URL).. thats all
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3100822-cayetana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de week bezocht in Rotterdam. Heet nu Cayetana. Het is zeker de dame van de foto's. Lichaam iets minder maar je mag zeker niet klagen. Ze deed goed mee en trekt een leuke outfit voor je aan. Ze begon met een lekkere deepthroat pijpbeurt daarna heb ik in standje 69 haar gelikt en met een buttplug met haar kont gespeeld. Ik heb haar daarna heerlijk stevig anaal genomen in doggy en prone bone waarbij ze geil oogcontact blijft houden. Uiteindelijk klaargekomen in het condoom om vervolgens bij te komen. Ze heeft toen een lekkere dildo en buttplug show gegeven. Ronde 2 nog geprobeerd maar ik was goed uitgeput. Ze wil er graag voor zorgen dat je een leuke tijd hebt. Er was overigens geen ruimte om op te frissen. Dat vond ik een minpunt.
 
Van de week bezocht in Rotterdam. Heet nu Cayetana. Het is zeker de dame van de foto's. Lichaam iets minder maar je mag zeker niet klagen. Ze deed goed mee en trekt een leuke outfit voor je aan. Ze begon met een lekkere deepthroat pijpbeurt daarna heb ik in standje 69 haar gelikt en met een buttplug met haar kont gespeeld. Ik heb haar daarna heerlijk stevig anaal genomen in doggy en prone bone waarbij ze geil oogcontact blijft houden. Uiteindelijk klaargekomen in het condoom om vervolgens bij te komen. Ze heeft toen een lekkere dildo en buttplug show gegeven. Ronde 2 nog geprobeerd maar ik was goed uitgeput. Ze wil er graag voor zorgen dat je een leuke tijd hebt. Er was overigens geen ruimte om op te frissen. Dat vond ik een minpunt.
Heel ander ervaring dan wat @michaelschoefs beschrijft. Ik wacht wel tot ze dan een fatsoenlijk ontvangstlokatie heeft. Geen opfris of was mogelijkheden is toch wel een no-go voor mij.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik bezocht haar in augustus. 45 minuten bezoek.
Mooi zo:
- Ik vind haar schattig, wat meer kilo's maar op de juiste plaatsen
- Vriendelijk
- Goede pijpbeurt en anale seks

Niet zo goed:
- Beperkt kussen
- Ruikt niet erg fris tussen de benen (maar het was tijdens de hittegolf erg heet)

Terug gaan:
- Ja, het is de moeite waard om het opnieuw te proberen, ik hoop op een betere klik
 
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vanmiddag met dame afspraak gemaakt voor vanavond, 10 minuten voor aankomst appte ik haar er bijna te zijn. Geen reactie, eenmaal aangekomen op het adres in Amsterdam Zuidoost bel ik haar en weer geen reactie. Voor niets gereden dus. Het aparte is nog dat de dame mij zelfs vroeg of onze afspraak "confirmed" was, waarop ik bevestigend antwoordde (enkele uren voor de date).
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Toen ik binnen was heeft ze eventjes gesproken over hoe het ging enz. Vriendelijk gesproken. Ze zei dat ik er goed en proper uitzag waardoor ik wel haar mond mocht klaarkomen.

Na 10 min praten begon ze eindelijk met pijpen. Na 1 min pijpen kreeg zij een telefoontje omdat ze die dag op vakantie moest die 10-15 min duurde waarbij ik binnen gewoon op bed bloot moest wachten. Ik was niet meer zo geil wegens al dat wachten. Ik hoorde haar binnen praten in Spaans denk ik. Ze kwam terug en excuseerde zich voor wachten en begon me verder te pijpen voor 1 min.

Op berichten sprak ze over hoe ze deep throat expert enz was en ze kon 20 CM deep throaten.

Dus vroeg ik aan haar na 1 min pijpen of ze eens kon deep throaten. Omdat ik dit graag heb en hiervoor extra 50 euro heb betaald.

Ze kan niet deep throaten. Ze kan niet eens verder dan mijn eikel. En omdat ze dit niet kon vond ik het niet zo geil waardoor dit een afknapper was voor mij.

Na dat ik dit vroeg stopte ze met alles en zei ze jouw tijd is op. Ik zei dat de tijd niet telde omdat ze binnen op gesprek ging.

Hierop zei ze dat ze moe was en/of ik kon aftrekken omdat ze dat geil vond om te zien. Ik trekte mij af, en ik vroeg of ik dan in haar mond mocht klaarkomen? Hierop zei ze: "Yes no problem in my mouth"

Net voor ik klaarkwam gaf ik een seintje maar ze was helemaal niet geïnteresseerd en keek zelfs weg. Ik kwam klaar op haar bed. En ik vroeg waarom ze mij niet klaar liet komen in haar mond.

Ze antwoordde met: "Je tijd is voorbij. Als je dit wilt moet je extra betalen..."

Nooit meer. Electra Jones, Ivana fire enz met welke naam ze ook komt. Ik zal haar vermijden op elke koste.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan