Recensie Elen, Hasselt 3,67 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 396
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 396

Guest
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/elen-2151/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ontvangt in een oude villa in Hasselt.

Jong klein meisje, met de grootste schaamlippen die ik ooit gezien heb. Ook een beetje haar. Beffen mag niet, vingeren een klein beetje.

Ze tongt wel goed en pijpen en neuken is ook oké. Ze gebruikt wel veel glijmiddel, na 3 dagen ruik ik nog steeds de kokos geur....

Hier kan ik nog terecht komen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://new.redlights.be/profiel/elen-2151
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kan mij alleen maar aansluiten bij het commentaar van mijn voorganger.
Hier kom ik zeker nog eens terug.
 
Gisteren voor een tweede keer geweest en de service was nog beter dan de eerste keer.
Zeker de moeite waard als je voor een goede GFE gaat.
Beffen heeft ze slechte ervaringen mee, vandaar dat dat niet op het menu staat.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Schattig lief meisje, leuke boezem en behaard onderaan.

Ze begon met stevig te tongzoenen dus verwachte ik een goede gfe, maar vanaf ik probeerde met haar te spelen bleven de benen toe. Geen vingeren (zelfs niet strelen) of beffen. Pijpen was ok, wel met condoom. Neuken gebruikte ze inderdaad zeer veel glijmiddel en in doggy hield ze wat tegen. Een eerste keer gekomen. Na een massage nog een tweede keer geprobeerd maar niet meer gelukt, nauwelijks gevoel door het glijmiddel. Ze heeft nog geprobeerd met de hand maar mijn zin was over

Ik had er meer van verwacht.
 
ik beaam bovenstaande reacties. ik vond wel dat ze vanaf het begin een uitstraling had waarvan je kon afleiden dat ze het niet met plezier doet. beffen en vingeren kon niet, seks op zich kon ook wel beter. misschien keer ik nog eens terug voor een quickie omdat het een jong meisje is met een mooi kutje, zeker geen uur of half uur meer.
 
Speciale ervaring. Ze kon me niet in de ogen kijken, missionaris vond ze te ongemakkelijk, doggy hielt ze wat tegen, vingeren en beffen mocht niet…

Maar al de rest was eigenlijk heel goed. Een van de betere gfe. Ook perongeluk over de tijd gegaan. Ik had voor 60 minuten geboekt maar toen ik random mijn gsm checkte waren we al 75 minuten ver en had ze nog niks gezegd. Mij direct geëxcuseerd en klaargemaakt om te vertrekken, maar nog steeds had ze geen haast om mij buiten te krijgen.

Voor geile seks zou ik niet terug gaan, maar voor een rustige passionele gfe zeker wel.
 
Speciale ervaring. Ze kon me niet in de ogen kijken, missionaris vond ze te ongemakkelijk, doggy hielt ze wat tegen, vingeren en beffen mocht niet…

Maar al de rest was eigenlijk heel goed. Een van de betere gfe. Ook perongeluk over de tijd gegaan. Ik had voor 60 minuten geboekt maar toen ik random mijn gsm checkte waren we al 75 minuten ver en had ze nog niks gezegd. Mij direct geëxcuseerd en klaargemaakt om te vertrekken, maar nog steeds had ze geen haast om mij buiten te krijgen.

Voor geile seks zou ik niet terug gaan, maar voor een rustige passionele gfe zeker wel.
Hoe kan je GFE zijn als je niet laat beffen, vingeren,intiem kijkt naar mekaar (tongzoenen?) en dat ze tijdens sex tegenhoud? Dat is nu net wat GFE GFE maakt , dat alles is zoals je met je vrouw/meisje thuis zou doen. En die bestaan hoor. Alleen uit de recensies die ik hier lees is zij compleet het tegenovergestelde.
 
Hier kom ik nooit meer. Ze is een hevige antivaxer en heeft in het najaar gewoon doorgewerkt terwijl ze wist dat ze positief was.

Iedereen doet voor mij wat hij wil met vaccinaties en ik weet ook wel dat we een zeker risico lopen door te blijven wandelen, maar dit gedrag gaat me toch veel te ver.
 
Oppassen met deze meid, ze ziet er leuk uit maar je bent gewaarschuwd. Kan me aansluiten bij bovenstaande reactie.
Na bezoek aan haar heb ik ook 2 dagen ziek zwak en misselijk op de bank gelegen.

Verder is het geen GFE zoals ze doet vermoeden. Beffen / vingeren niet mogelijk. Schaamhaar ziet ook echt niet uit eerlijk gezegd. Durft je niet in de ogen te kijken (of is onder invloed van iets?)
Meid heeft een zware periode doorgemaakt, ga niet in de details maar ze staat met haar blik op de wereld ver af van de medemens.
 
Ik ben er al enkele keren bij geweest.
Kan bovenstaande echt niet bevestigen dat ze raar in de wereld staat.
Mij heeft ze juist verteld dat ze het leuk hier vind.
Ok beffen daar houd ze niet van maar vingeren en kussen en ook alle standjes geen probleem, maar een beetje respect bij zo een jonge meid doet wonderen.
En daar denk dat het bij sommige aan ontbreekt.
 
Elen is een heel leuk meisje, ben er ook al een paar keer geweest en steeds met een heel goed gevoel buiten gekomen. Is een meisje waar je nog een goed gesprek mee kan hebben, en als je ze met respect behandeld geeft ze heel veel terug. Idd beffen vindt ze niet leuk, en haar poesje is nog al wild behaard, maar toch een top meisje
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/elen-hasselt.html
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Elen langs geweest omdat Klaudie weg is.

Had de dag voorheen al geSMSt met haar (wou eergisteren al langsgaan maar ze was in slaap gevallen), waarbij al snel bleek dat ze een lief en rustig meisje is. Bij binnenkomst werd dit beaamt. Het is een vriendelijke dame met 100% echte fotos. Haar gezicht is dat van een knappe zuiderse, geen insta model maar naar mijn mening wel bovengemiddeld.

Het is dezelfde villa als Klaudie (Genkersteenweg) dus achteraan parkeren en daarna aanbellen. Ze heeft een donkere kamer met een douche in het midden. Ondanks een beetje rommelige uitstraling was de hygiëne wel top. Na binnenkomst afgerekend (150 + 40 voor CIM), ik had iets te veel bij en gegeven (ik tip altijd) maar ze stond er op om het verschil terug te betalen. Nog nooit meegemaakt maar kon het appreciëren. Daarna gaf ze mij een handdoek en vroeg me om me op te frissen. De douche kreeg ik echter niet warm dus verwacht je aan een cold shower.

Na een opfrissing zat ze al naakt klaar op het bed op haar knieën. Ze heeft haar tot op haar kont en heeft mooie borstjes die goed paste bij haar lichaam, alhoewel ze een beetje slap hingen. Ze vroeg me meteen wat ik graag had en nodigde me uit op bed. Ze begon grondig mijn lichaam te ontdekken en met tongzoenen.

Na wat opwarmen overgegaan naar PZC. Eerst ik liggend op bed waarbij ze tussen mijn benen kwam zitten. Hier kon je glimpen zien van haar ongeschoren poes. Het was wel netjes getrimd en toen ik aanstalten voor er aan te komen gingen haar benen open en mocht ik het strelen. Heb niet geprobeerd om te vingeren.

Na een tijdje veranderd naar positie, nu rechtstaand PZC. Ze pijpt afwisselend, af en toe deepthroat naar hand+mond. Dit doet ze sensueel en zacht. Terwijl ze bezig is kijkt ze je aan en mag je aan haar lichaam komen, ook tussen haar benen.

Na wat foreplay terug op bed gaan liggen en zijn we beginnen met cowgirl (met condoom). Hier begon ze weer hevig te tongzoenen en voerde mijn handen naar haar borstjes. Hier was ik rustig beginnen stoten omdat de vibe die ik kreeg was dat het een rustige meid is maar ze voerde zelf snel het tempo op. Heb dan zelf een versnelling hoger geschakeld waarbij ze zachtjes begon te kreunen.

Na een poos veranderd naar doggy. Hier vraagt ze of je gewoon doggy wilt doen of pronebone. Normaal doggy begonnen maar heb haar uiteindelijk naar pronebone geneukt. Dit leek ze zelf ook liever te hebben want ze boog haar hoofd constant naar achter om te kunnen kussen.

Na doggy kwam ze naast me liggen en trok ze me af tijdens een tongzoen. Hier deed ze haar benen open en kon ik haar poes strelen. Na wat gezoend te hebben ging ze zelf opnieuw naar onder en begon ze terug met pijpen, deze keer nam ze ook mijn 2 ronde vrienden onder handen. Dit door grondig te zuigen en te likken.

Omdat ik merkte dat ze moe begon te worden (ik kom heel moeilijk klaar in het algemeen, niets met haar te maken) heb ik het overgenomen en mezelf tot op het randje getrokken. Ze zag dat ik heviger begon te ademen en nam zelf het initiatief en trok ze me klaar terwijl ze mijn eikel pijpte. CIM was geslaagd dus… daarna pijpte ze me nog even na. Ik weet niet of ze slikte; ze wist volgens mij subtiel mijn lading uit haar mond in een doekje te deponeren.

Ze spoelde haar mond en ging terug op bed zitten. Toen ik zei dat ik me ging aankleden was ze een beetje verbaasd. Als ik wou, had ik nog het volledige uur kunnen volmaken. Tijdens het aankleden een korte babbel gehad. Ze leek mij vrij intelligent. Ze weet heel goed wat ze wil en heeft overal een uitgebreid antwoord op. Haar Engels is ook bovengemiddeld. Ze zei dat ze Hasselt leuk vind en af en toe ook op stap ging. Ze blijft nog tot -/+ 11 april en gaat dan weer terug naar huis.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook geweest,

Leuke meid die wel wat te vertellen heeft. (Bij sommige zaken begrijp ik wel dat sommige vinden dat ze vreemd in het leven staat).

Grote borsten (wel al redelijk hangende) en enorme schaamlippen en behaard. Schattig gezichtje. Fysiek niet helemaal mijn ding.

Ze ligt naakt op bed klaar nadat je gedoucht bent. ze begint onmiddellijk te tongen (intens) en wil snel overgaan naar pijpen. Ik heb haar wat moeten afremmen en probeerde zelf met haar te spelen, maar dit hield ze voorzichtig tegen. Snel een condoom gevraagd en haar me laten berijden (degelijk) en snel klaargekomen.

Ze stelde zelf een massage voor, dit deed ze goed en deze ging over in een heel goede en lange pijpsessie (zc), haar gewaarschuwd dat een tweede orgasme eraan kwam en met de hand afgemaakt. Hierna is ze me nog spontaan enkele minuten komen tongen.

Betere ervaring sinds lang, ze is fysiek niet 100% mijn type maar de seks was echt fijn. Ik ga zeker terug zo lang het kan want ze gaf aan te willen stoppen. Ze wist wel nog niet wanneer.
 
Net terug geweest, dit keer tijdens het voorspel op haar kutje geconcentreerd, niet normaal die schaamlippen. Beffen mocht niet maar Vingeren wel, ze smeerde alles wel eerst goed in met kokosboter wat volgens mij niet nodig was want ze was zelf ook al vrij nat. Ze kreunde zacht maar denk niet dat ze klaar kwam, tegelijk tongde ze overtuigd. Ook neuken echt goed Ze kroop op me en ging stevig tekeer terwijl ze in mijn oor hijgde. De 2e keer heeft ze me klaar gepijpt en op haar borsten laten komen.

Ik heb spijt dat ik haar niet eerder een kans gegeven heb want ze stond echt al jaren op mijn radar. Nieuwe favoriet.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/elen-2821
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke meid met echt zeer lang haar.
Qua uiterlijk ziet ze er leuk uit en als persoon is ze dat ook.

Contact via sms en afspraak stond.

Opfrissen voor- en achteraf was mogelijk.
Tongzoenen en pzc was lekker voluit.
Beffen en vingeren doet ze niet aan wegens slechte ervaring.
Intiem vlak was prima, enige wat jammer is, bij doggy duwt ze haar achterwerk steeds naar achter waardoor het stoten tegen wordt gehouden.
Ook zoals hierboven beschreven wordt, kijkt ze je niet of nauwelijks aan en houd haar hoofd omlaag of op zij.

Voor één uur afgesproken en ook binnen geweest.
Leuke en slimme meid waarmee je ook een babbel me kan maken over verschillende thema's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan