Recensie Elena, Amsterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TouchMe

Vaste klant
227
28/04/22
332
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7859604-elena
Totale kosten (in euro)
850
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Helaas gaat ze morgen weer weg. Maar ik was geïntrigeerd door haar ad en de mooie foto's. Zo zie ik de vrouwtjes graag.
Dat ze ook nog een toyboy in haar ad aanbood, wekte ook m'n nieuwsgierigheid..

Ik toch maar even informeren. Toyboy was er niet. Ze had wel een ander meisje in de aanbieding. Eigenlijk alles was mogelijk wat ik wilde. Omdat hier werd geclaimd dat ze 'betrouwbaar' was, toch maar gewaagd.

Kinky kleding, soft sm, anal play, 3-some etc. Het mocht wat kosten, maar ik heb wat te vieren dus waarom niet? Mijn 1e trio! En een feest werd het !

De communicatie verliep prima, per whatsapp in het Engels. Geen pimp er tussen.

Bij de afspraak liet ze even op zich wachten, maar gelukkig niet te lang. Ik werd ontvangen door een prachtige meid (met beugel) met een vriendin die volgens mij (nog) amateur is. Ook met beugel.

Ze waren ietsje nerveus, maar het ijs werd al snel gebroken. Had ook wat Spaanse bruisende wijn meegenomen die werd gewaardeerd.
Een heerlijke tijd gehad. Vrolijke meisjes die de hele tijd aan me zaten, m'n lul in hun mond, tong in m'n kont, cow girl geneukt, billen en borsten, pussy en kont. Ik was als Sjakie in de sjokolade fabriek.

Kreeg nog een heerlijke ass play en mocht die ook terug geven. Wat een geil gezicht. Terwijl ik haar met haar dildo in haar kont neukte en haar tegelijkertijd befte, kwam ze hard klaar. Terwijl Sindy zich met haar mond om mij bekommerde.

100% aanbevolen. Hoop dat ze snel weer terugkomt
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Voetfetish
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Elena is een plaatje! Ik vind haar prachtig. Haar gezicht en haar lijf. Ze is best lang, zeker voor een Spaanse en ik had gevraagd of ze hakken aan deed 👠
Ze kan het hebben (en ik ook). Ze is ook nog superlief, hartelijk en slim.
Ze komt eens in de zoveel tijd een week of 2 de hoofdstad bezoeken. Na mijn eerste formidabele feestje met haar en een vriendin, wilde ik graag een herhaalbezoekje. Dat lukte elke keer niet. Ik zag haar gisteren opeens weer online en vanochtend heb ik geappt dat ik haar zodra ze wakker wordt wil bezoeken. In iets minder dan een uur had ik mijn handen op haar billen. Wat een vrolijk weerzien. Ze is een heerlijk mens, die je half in 't Engels en half in 't Spaans opgeilt, heerlijk zoent en open staat voor wat je wil, maar zelf ook weet wat ze lekker vindt (en dat aangeeft).
Na een heerlijk voorspel, met zoenen, likken en vingeren, 69, pzc, heb ik haar in diverse standjes anaal genomen. Ze houdt daar erg van. Ze kan het ook erg goed hebben.
Na nog een keer uitgebreid en heel geil pijpen, waarbij ze me behoorlijk diep kon hebben, kwam ze op me zitten. Ze bereed me heerlijk en steeds intenser. Het klamme zweet brak haar uit en uiteindelijk kwamen we fantastisch samen klaar! Voor mij toch een vrij unieke ervaring. Ze probeerde later uit te leggen, hoe dit standje, haar clit en mijn pik blijkbaar ideaal waren voor haar.

Ze bood nog een massage aan, maar ik wilde alleen nog lekker tegen elkaar aan liggen, wat kletsen, zoenen en strelen. Toen was het al ver over tijd en na korte douche een hartelijk afscheid.

Verslavingsgevaar!
 
Laatst bewerkt:
Zeker geen omgebouwde die gedachte had ik ook paar jaar geleden toen ik haar adv voor het eerst zag. Inmiddels al diverse keren geweest en ze is ook een echte spaanse dame uit spanje niet zoals 80 adverteren en blijken latina of uit oosteuropa te komen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ja, jullie weten 't nu wel dat ik haar top vind, maar nu ze toch maar een paar minuten fietsen bij me vandaan verblijft, kon ik het niet laten haar te vragen of ze druk was. Ze was even shoppen in de stad. Hebben we toch maar besloten dat ik langs zou komen zodra ze terug was. Ff een half uurtje. Waarom niet? Het zonnetje schijnt en ik had nog de vervelende nasmaak van een ander bezoekje de dag ervoor.
De ontvangst was weer meer dan hartelijk in een mooi paars setje, bijpassende lipstick en een ondeugende blik in de ogen.
Nadat ze me al zoenend uitgekleed heeft, neem ik een korte douche en zit ze op het bed te wachten en neemt ze gulzig mijn pik in haar mond. Die reageert daar heel spontaan en opgewonden op! Ze pijpt erg lekker, afwisselend en zeer passievol. Ze kan me ook best diep hebben, waarbij ze lekkere geluidjes maakt. Ze gebruikt haar handen en ook vrij veel spuug, wat ik normaal gesproken niet zo geweldig vind, maar vandaag bij haar wel.
Tijd voor een cd. Ze loopt naar haar shoppingtas en zegt 'ik heb net in de stad speciaal condooms voor jouw maat gekocht'. Kijk, dat vind ik wel attent 😍 Ze zitten ook een stuk comfortabeler.

Ik wil haar niet standaard op bed nemen en neem haar mee naar de woonkeuken en til haar op het kookeiland. Qua hoogte precies goed. Haar benen om me heen gevouwen neuk ik haar heerlijke lichaam, volop zoenend en mijn handen overal laten gaan.

Om het af te maken til ik haar op en neem haar naar de slaapkamer. Op haar rug liggend, de beentjes in de lucht kan ik haar heerlijk diep nemen. Ik stoot zo diep als ik kan, ze moedigt me aan en houdt mijn billen stevig vast. We zijn 1 kluwen van geilheid. Ze komt verdomd weer klaar. Ik trek de condoom eraf en begin me af te trekken terwijl we heftig zoenen. Ze zegt kom over me heen, overal! Wat ik met liefde doe! Op haar gezicht, borsten, armen, overal zit het.

Jesus, het wordt alleen maar beter met haar. We liggen nog even in elkaars armen, maar dan moet ik toch echt weer gaan. Als ik thuis in de spiegel kijk zit mijn gezicht nog onder de paarse lipstick.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7859604-elena#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toendertijd had ik geen recensie geschreven omdat ze de volgende dag alweer vertrok. Dus deze ervaring dateert van een jaar of twee geleden..

Makkelijke en betrouwbare communicatie !
Top locatie ! Dicht bij de ring (snelweg) , parkeren in parking van hotel , direct vanuit de parking met lift naar etage van ontvangst (geen receptie oid gezien), nette kamer, verzorgd en opgeruimd. Gordijnen zijn bij de meeste meiden altijd dicht, maar die wil ik minimaal op een kier hebben want ik ben niet van zo van romantisch gedimde licht, wil wat kunnen zien. Geen probleem in dit geval.
Grappig en knap meisje, wel groot, foto's geven realistisiche indruk.

Direct "warm" in contact,, aandachtig, sexy, ondeugend.
Tijdens betalen en douchen ben ik nog altijd een keer duidelijk wat ik verwacht (en meestal ook al via chat of telefoon overeengekomen). Ondanks haar fysiek en haar ervarenheid, voelde ze dat prima aan. Geen bitchy gedoe. Maar zeker ook geen onderdanig gebruikssletje die je zomaar alle hoeken van de kamer kan laten zien.

Los van schoonheid, geile maniertjes, kleding etc is het vooral de manier waarop een vrouw doet ( "IS") voor mij bepalend hoe lekker het gaat worden. Daarin hoort zij wat mij betreft tot de A categorie. Geen fake gekreun, ongeinteresseert wegkijken, geen obsessie met haar telefoon, geen gestres want de volgende afspraak staat zo voor de deur. Al die dingen waar ik vaak zo op afknap heeft zij niet.
Iets tussen gfe en pse in vond ik.
Deepthroat ging wel wat minder. Ze moest er van overgeven. Dat is op zich een afknapper wat mij betreft maar ze loste dat charmant op en ging na een korte pauze gewoon weer door waar ze gebleven was. Rimmen doet ze wel, maar mag van mij heftiger.
Al met al dus dik tevreden ;-)
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7859604-elena
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook bij deze schoonheid geweest. Zag haar ad online en na prima app contact opgetogen naar het hotel in Amsterdam. Moest even wachten maar daarna zonder probleem naar boven. Potverdorie wat een mooie dame gekleed in mooie lingerie(had wel iets anders gevraagd, maar ach dat gebeurt helaas wel vaker). uiteraard afgerekend en dan onder de douche, daarna het bed op waar ze al lag te wachten. Je ziet wel dat er wat aan bijgespijkerd is maar niet te extreem en prima in proporties. Ze doet prima mee, laat zich lekker likken en vingeren en ze pijpt met heerlijk wat spuug erop. Ze kijkt je ook lekker aan met alles wat er gebeurt en laat zich ook wel sturen naar wat je lekker vind. Gewoon een heerlijke vrouw waarbij ik uiteindelijk heerlijk in haar mondje mocht klaarkomen. Daarna nog even een kietel massage gekregen en toen was de tijd alweer op. Prima date.
 
Ik had een afspraak met deze dame maar die kwam ze niet na.

Ze is flexibel in haar prijzen maar eenmaal dicht in de buurt (zat al in het OV) kwam ze ineens met een verhaal dat ze nog maar 45 min. kon en daarna vroeg ze te verplaatsen een uur later.

Ze had ook een andere klant. Dit komt op mij over als een afwerkdame die zsm geld wil. Ik wil graag een dame die de tijd neemt, los van of je een goede klandizie hebt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7859604-elena#overview
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Echt een knetter geile meid. Spaanse allure, precies hoe ik een dvp wil. Hoe ze zich gedraagt, hoe ze praat en haar aantrekkingskracht.

Super tijd meegemaakt ben er nog steeds aan het bijkomen... Ik ben de tel kwijt geraakt van alle standjes die wij hebben gedaan. Pijpen in meerdere standjes,
(zonder condoom). neuken in meerdere standjes (ik heb zelfs samen met haar nieuwe standjes uitgevonden). 1 uur vol lust en opwinding. Ze kreunt heerlijk in het Engels/Spaans (fuck me, fuck me, que rico que rico). Ik heb genoten en hopelijk blifjt ze hier nog een tijdje. Want zij is zeker het terugkomen waard!!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan