WHEM Elena, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er laatst 2x geweest, leuke meid uit de oekraine. Ontvangstlocatie is wat gek, studentencomplex en ze woont met meerdere op een kamer. Ze was wel alleen. Geen herhaling voor mij want niet zoenen en dergelijke, meer professioneel afwerken. Wel een lekker lichaam!
 
Ben er laatst 2x geweest, leuke meid uit de oekraine. Ontvangstlocatie is wat gek, studentencomplex en ze woont met meerdere op een kamer. Ze was wel alleen. Geen herhaling voor mij want niet zoenen en dergelijke, meer professioneel afwerken. Wel een lekker lichaam!
In welke wijk ontvangt zij? (Mag ook in PB)
 
Is een mooi slank meisje, ik denk wat zuidelijker uit Oost Europa. Doet een leuk showtje en werkt je met veel energie af. Verwacht je geen zoen of streling dan is t een absolute aanrader.
 
Ondertussen al een jaartje geleden maar kwam regelmatig bij haar. Ondanks de gebrekkige taal ook altijd gezellig. Altijd 1 keer neuken, dan gaf ze me een colaatje, deed zelf een peuk, wat kletsen via google translate en dan nog een keer neuken. Altijd goed, was voor mij groot herhalingsgevaar.

Ik vind haar ook erg lekker, klein, slank, zwart haar en grote tieten, strak kutje! Wel altijd alles met condoom en niet zoenen o.i.d.
 
Terug
Bovenaan Onderaan