Deze leuke en aardige bijna mid-veertiger staat al een jaar of 15 in de passage . Ze spreekt goed Nederlands en heeft een goed figuur .
In een grijs verleden heb ik twee maal tijd met haar doorgebracht . Als ik haar zie dan lachen/zwaaien we naar elkaar en het valt me op dat Elena immer goed gemutst is als je haar spreekt. Goed gemutst is ze ook zeer zeker in haar slipje : daar schuilt namelijk een fraai vagijntje . Haar lekkere borsten zijn voorzien van redelijk grote tepels : een 'sabbeltje' daaraan kan ze erg goed waarderen.
Dame is echt een grote genietster en waardeert het ten zeerste indien je haar verwent .
Na de gezamelijke voorwas waarbij Elena enthousiast en met 'lachende ogen' haar beide gaatjes onder handen nam , zijn we van start gegaan met een Bef.
De genotsuitingen kwamen in recordtempo al rap uit haar mondje .
Pfffff , daar was echt weinig voor nodig om deze geile dame aan de kook te krijgen . Één of 2 vingertjes in haar vagijn erbij verhogen haar genot en vergroten de sappen-stroom : daar kan ik altijd wel blij van worden kan ik wel zeggen.
Om haar hoogtepunt uit te stellen heeft ze ter afwisseling mijn jongeheer even een mondelinge behandeling gegeven en ook om mijn hoogtepunt te voorkomen kapten we daar ook maar mee. Vervolgens zij in de stratenmakerstand en kon ze meer dan genieten van een lange Baf. Daar is Elena ook een liefhebster van , maar helaas hebben we met een tijdslimiet te maken en dus moesten er spijkers met koppen geslagen worden oftewel met mijn tong op haar klit aan de gang gaan . Met de vingers als hulptroepen nam Elena haar hoogtepunt meer dan dankbaar in ontvangst.
Wat ze tegen mij zei na te zijn bijgekomen van haar kommer had ik niet eerder vernomen en vond ik erg leuk om te horen :
"Ik zal jou eens laten zien dat jij niet de enige in deze kamer bent die een likkend en zuigend kommertje kan verzorgen " .....
Ha , dat klonk als muziek in mijn oren en ik vroeg haar om deze woorden dan ook maar meteen in daden om te zetten !
Mijn zegen had ze !!
Mede door de geile voorafgaande bedoening/spel duurde het niet lang of mevrouw had haar belofte volledig waar gemaakt en zorgde voor een fijn hoogtepunt : ook ik moest er even van bijkomen ... "haha zie je wel" , jij bent niet de enige die het lukt
Elena zorgt er dondersgoed voor , dat beiden bij een bezoek aan haar niets te klagen hebben.
Ze is aanwezig tussen 10.30 uur en 17.00 uur ...
Geweldig zo een dankbare en vooral wellustige vrouw die een BefBaf goed weet te waarderen !!!
Met recht kan ik stellen :
Ik wat kwijt
Zij wat rijk .