Recensie Elena, Zwijndrecht (vh Den Haag) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Meneer Aart

Newbie
1
03/05/24
2
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7997013-elena
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame is nieuw in Den Haag en ik heb haar daar bezocht. Ik vond haar advertentie wel spannend. Ze ontvangt in een flatje, het is er een beetje rommelig, maar wel schoon. Afspraak maken ging best wel snel via de app en kort voor aankomst nog even videobellen.

Het is een aardige dame en ze ziet er best leuk uit. Ze is wel wat minder strak, vooral haar benen en buikje waren wat molliger en de borsten niet zo stevig. Ik vond haar toch wel leuk. Vol met tatoes, zoals ze in haar advertentie al zegt. Daar moet je van houden. Mij stoorde het verder niet. De dame zelf was ook schoon, al vond ik haar lichaamsgeur wel wat indringend, maar daar kan zij niks aan doen. Een ander vind dat misschien wel weer fijn ruiken, dat is smaak.

De date zelf was okee. Ze pijpte wel heel goed. Seks vond ik niet goed, niet slecht. Ze was niet heel erg actief zelf, het ging een beetje op de automatische piloot. Bijna wilde ik haar gaan vragen of ze het pijpend af kon maken maar toen kwam ik toch nog lekker in doggystyle.

Daarna was het wel snel afgelopen, veel ruimte voor een praatje was er niet. Wel een klokkijkster dus. Het was dus allemaal niet slecht en best lekker, maar het herhalingsgevaar is voor mij niet groot. In omgeving Den Haag zijn er betere mogelijkheden voor deze prijzen. En zoenen deed ze niet aan, dat vind ik altijd jammer.
 
Zwijndrecht is voor mij dichter in de buurt. Maar ik probeer al dagen om af te spreken met haar, maar ik krijg gelijk de voicemail en op berichten reageert ze ook niet echt. Het lijkt wel alsof ze toch vaak niet werkt als ze wel online staat. Dat is jammer. De aanhouder wint misschien wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan