Recensie Kate/Kim, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

harhar

Wandelaar
31
15/12/22
49
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6314498-kim
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame bezocht in Den Haag. Het is zeker de dame van de foto's en vond haar ook wel echt een lust voor het oog. Alleen bij binnenkomst voelde het gelijk al wat afstandelijk dus heb maar voor een half uur gekozen. Communiceren ging ook moeilijk en zelf kan ik geen spaans dus dat helpt ook niet zo. Alle handelingen die ze deed was verder niets op aan te merken, maar het voelde allemaal een beetje automatische piloot. Haar aangeboden diensten zijn dan ook goed te noemen en de tijd werd netjes volgemaakt. Maar persoonlijk had ik gewoon niet echt een klik denk ik dan. Twijfel dan ook een beetje tussen 3 en 4 sterren. Misschien dat anderen dit anders hebben ervaren?
 
Deze dame bezocht in Den Haag. Het is zeker de dame van de foto's en vond haar ook wel echt een lust voor het oog. Alleen bij binnenkomst voelde het gelijk al wat afstandelijk dus heb maar voor een half uur gekozen. Communiceren ging ook moeilijk en zelf kan ik geen spaans dus dat helpt ook niet zo. Alle handelingen die ze deed was verder niets op aan te merken, maar het voelde allemaal een beetje automatische piloot. Haar aangeboden diensten zijn dan ook goed te noemen en de tijd werd netjes volgemaakt. Maar persoonlijk had ik gewoon niet echt een klik denk ik dan. Twijfel dan ook een beetje tussen 3 en 4 sterren. Misschien dat anderen dit anders hebben ervaren?
Ik heb dezelfde ervaring. Beetje afstandelijk, het kwam niet echt los, ook van mijn kant niet. Achteraf twijfel ik wel of het echt de dame van de foto's is. Op de foto's lijken haar borsten iets groter, in het echt was het een kleine A cup denk ik. Was wel ok maar volgende keer spendeer ik mijn geld liever ergens anders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan