Recensie Elena, Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
die prijs en wat ze "te bieden heeft" vallen me erg tegen... voor die prijs mag ze en meer aanbieden in de reclame en zorgen ze alles tot in de puntjes verzorgt heeft. Mijn max ligt op 120/u a 130/u, en ik denk dat dit een goede prijs is. Meer betalen lijkt echt wel weggesmeten geld... maar wie ben ik hé...
 
die prijs en wat ze "te bieden heeft" vallen me erg tegen... voor die prijs mag ze en meer aanbieden in de reclame en zorgen ze alles tot in de puntjes verzorgt heeft. Mijn max ligt op 120/u a 130/u, en ik denk dat dit een goede prijs is. Meer betalen lijkt echt wel weggesmeten geld... maar wie ben ik hé...
Als dat uw prijs is max, dan ga je niet veel seks vinden tegenwoordig
 
moest Elena nu wat meer pictures hebben
zou ik mss de kans wagen
enkel deze foto zal niet veel mensen lokken
ik heb er een paydate mee gehad. De omschrijving klopt.
Ik vind ze best leuk in de omgang, 30 something knappe buurvrouw, zo stond niet echt open voor kinkier verzoekjes of vragen naar bepaalde outfit maar dat hoefde ook voor mij niet
moest eens tijd maken voor review te schrijven ik weet het
 
ik heb er een paydate mee gehad. De omschrijving klopt.
Ik vind ze best leuk in de omgang, 30 something knappe buurvrouw, zo stond niet echt open voor kinkier verzoekjes of vragen naar bepaalde outfit maar dat hoefde ook voor mij niet
moest eens tijd maken voor review te schrijven ik weet het
nou die review kees ik dan graag
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Redlights he
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Review time
 
Ik heb Elena een paar maanden geleden laten komen naar de Vlaamse Ardennen, tegen het uurtarief van 170 euro.
- negatief:
a. een half uur te laat
b. minder mooi dan ik gehoopt had
c. mondhygiëne niet perfect
- positief:
a. vriendelijk en enthousiast
b. doet wat ze belooft en zelfs iets meer (bv. rimmen)
c. Voor wie daar nood aan heeft: ze heeft een interessante babbel zonder zelf te nieuwsgierig te zijn.

Besluit: ik voel me zeker niet in de zak gezet, maar wat mij betreft geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan