Recensie Elena/Madelina (Roe), Den Haag, Geleenstraat 96 k4 (vh Doubletstraat) 3,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Deze dame eind november bezocht.
Opzich goed uitziende slanks naturele dame, alleen haar vertoning in trainingsbroek en wit tshirt aan het raam gaf me al wat twijfels.
Gesprekje aan het raam was vriendelijk, dus de gok gewaagt voor 50 euro blowjob/handjob.

Eenmaal binnen kwam ik terecht op een superkleine kamer die mij meteen tegenstond. Terwijl ik nog aan het uitkleden was lag Elena al op bed klaar wat voelde als druk om snel te beginnen.
Er was geen voorspel. Condoom erom en terwijl ik naakt stond ging Elena liggend pijpen. Het pijpwerk voelde goed, alleen in deze pose kon ik haar nergens aanraken. Na 2minuten maar aangegeven dat ik op bed wilde liggen. Hier verder met het pijpwerk, maar kon haar gelukkig wel aanraken.
Na zo'n 5min zei ze alleen: Ok, handjob. Na 2 trekken aan mijn paal zei ze dat ik mezelf moest aftrekken. Foute boel, hiervoor heb ik niet betaald.
Een minuut later vroeg ze of ik al klaar was gekomen. Aangegeven dat ik haar voor dit werk betaald heb. Met enige tegenzin trok ze me af, maar bij mij was elke vorm van erotiek allang vervlogen. Ik had meer zoiets van doe het maar snel, dan kan ik hier snel van deze kamer weg en straks nog voor een 2e ronde opzoek naar een betere dame.
Ik durf met nog 2 weken te gaan al wel te stellen dat dit mijn slechtse bezoekje was van 2025.

Terug
Bovenaan Onderaan