WHEM Eliza, Oudenaarde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2 weken geleden bijgeweest, moest in Oudenaarde zijn.
Dame lijkt er niet 100 % op, iets molliger (ofwel oude foto). Massage was normaal (niet slecht, niet de beste) maar doet wel prostaatmassage en dat doet ze goed. Borsten laat ze aanraken, onderaan niet. In bericht vooraf zei ze dat slip aanbleef maar tijdens massage ging die toch uit....andere dame toch ?
 
Gisteren bezocht. Inderdaad ze is wat voller dan op de foto's maar heeft wel mooie borsten. Massage was zeker ok, misschien iets meer teasen. Ik mocht met haar poesje spelen en mocht haar overal aanraken. Haar prostaatmassage is één van de beste die ik ooit gehad heb. Zowel prostaat massage terwijl ik nog op mijn buik lag als prostaatmassage toen ze me klaar trok. Herhaling, misschien voor de prostaatmassage.
 
2 weken geleden bijgeweest, moest in Oudenaarde zijn.
Dame lijkt er niet 100 % op, iets molliger (ofwel oude foto). Massage was normaal (niet slecht, niet de beste) maar doet wel prostaatmassage en dat doet ze goed. Borsten laat ze aanraken, onderaan niet. In bericht vooraf zei ze dat slip aanbleef maar tijdens massage ging die toch uit....andere dame toch ?
Zou het kunnen, dat er meer mogelijk is ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan