WHEM Eliana (Miss Tigerstripes), Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een jaartje geleden met haar afgesproken. Opgehaald aan het station (heeft geen auto, dus rekening mee houden). Opzich geen slechte date gehad, alleen de 'klik' was er niet. Zoals hier boven gezegd voor de bbw liefhebbers, waaronder ik, heeft ze zeker een mooi lichaam en mooi gezichtje. Zachte prijs. Pijpen doet ze diep maar voor mij wat te hevig.

Daarna wou ze zelf doggy waarbij ze zich ook echt overgeeft, en met het uitzicht op een volle kont duurde het niet lang. Afgemaakt met een massage, wat ze ook goed deed. Voor mij hoefde dat niet perse meer, maar ze stond erop om de volledige tijd vol te maken. Voor mij een beetje een misser wegens geen PZC en niet zoenen. Wat ik natuurlijk op voorhand wist, maar haar lichaam sprak me te hard aan om er toch mee af te spreken. Maar daardoor voor mij geen herhalingsgevaar. Maar ik zou ze zeker wel aanraden als bovenstaande zaken voor jou geen probleem zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan