Recensie Eliana (Vlissingen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sometimes

Newbie
13
27/09/22
25
5
Eliana
Vanmorgen afgesproken voor een quick date met Eliana. Communicatie verloopt vrij soepel. In de advertentie staat aangegeven Pijpen Zonder 600 euro maar dat was gewoon standaard. Na het pijpen, wat ze overigens erg lekker deed, wilde ze er ook zo op gaan zitten. Daar heb ik toch maar voor bedankt. Haar verder laten pijpen, geen CIM, handmatig afgemaakt en toen ik kwam, kwam zij ook. Had voor mij ook niet perse gehoeven.

Al met al een wisselende date dus.

Op de foto's ziet ze er erg meisjesachtig uit, in real life valt dat wat tegen. Borsten zijn wel heel erg klein. Verder heeft ze overal wel haar, daar houd ik dan ook weer niet zo van.

Enfin, voor 80 euro uiteindelijk wel lekker gepijpt maar een herhaling zal er voor mij niet echt inzitten. Dat komt voornamelijk door de minder vrouwelijke uitstraling dan ik had gehoopt.

Oh ja, in de ad geeft ze aan te beschikken over 19cm maar dat is toch echt wel heel erg sterk overdreven. Wordt wel goed stijf, en zoals hierboven gezegd, ze komt ook vrij makkelijk klaar.
 
Wtf waar is €600 extra standaard? Heb je wel verder gekeken dan je neus langer is? Bij geen enkele dvp, is pzc meer dan €50 extra, dat is eerder nog inclusief.

Ga je ook nog even dat sterretjes formulier invullen?
Misschien eerst de ad lezen voor je zo reageert? Het is wellicht wat ingewikkeld voor je maar als je naar beneden scrollt zie je dat ze zelf die meerprijs op de site heeft gezet.
Fijne dag verder!
 
Misschien eerst de ad lezen voor je zo reageert? Het is wellicht wat ingewikkeld voor je maar als je naar beneden scrollt zie je dat ze zelf die meerprijs op de site heeft gezet.
Fijne dag verder!
Die heb ik gelezen gap, ook nu weer en voor de Limburgse clientèle, heeft ze haar prijs met een meier verlaagd. Het is nog steeds van de gekke!
Happy cakeday dude. 😉
 
Ik had haar geappt of ze beschikbaar was. Hoorde hele tijd niets meer en had al lang andere plannen gemaakt. Appte ze me 's nachts wanneer ik kwam. Legde haar de volgende ochtend uit dat haar reactie voor mij te laat was gekomen. Ik werd daarna een paar uur lang getrakteerd op 16 appjes met fantasierijke verwensingen en middelvinger-emoji's. De foto's op kinky zijn leuk, maar over de app is ze wel een bijzondere tante.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan