Recensie Elisa (Roe), Den Haag, Doubletstraat 7k3 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcov12

Stamgast
696
07/08/21
1.025
55
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs liep ik in de Doubletstraat, tot ik een nieuwe verschijning voor mij zag. Ik herkende haar ergens van.. owja op kinky stond ze. Elisa is een slanke dame met donkerblond haar, ze heeft een lekker kontje en draagt vaak een roze setje. Ik wou der maar eens uitproberen. Ik liet haar voorop de trap op om van haar geile kont te kunnen genieten. Ik zou het liefst met mn gezicht erin willen haha! In haar kamer elkaar voorgesteld en geld overhandigd. Snel een wasje en op bed beland. Cd ging om slappe leuter en ze begon te pijpen dat opzich oke was. Ze wou snel beginnen maar ik heb der vriendelijk gevraagd om verder te gaan slurpen. Begonnen in missio met een been op mn schouder. Lekker in haar sappige kutje liggen stoten. Overgegaan naar doggy en heerlijk klaargekomen in cd. Wat aftertalk en grapjes gemaakt. Afscheidgenomen en op pad gegaan naar huis. Ik vond het goed voor een keertje maar niet voor herhaling. Ze is van het snel afhandelen en dat is jammer..
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deel 13. Elisa, de Binge Watching Babe

Deze dame zag ik eerder een aantal weken terug in haar eentje op pand 10. Gisteren dus weer en elke keer zat ze op haar mobiel en keek me eventjes lachend aan.

Een aardige en vrolijke meid die wel een beetje weet te babbelen en die aan de andere kant dan toch ook wel zakelijk is hoewel het meevalt.

Ze vertelde me dat ze op haar foon dus naar een Thaise serie zat te kijken en de taal wil leren en daar interesse in heeft. We hadden meteen al een goede klik.

Al goed, in de kamer was het wel een beetje te warm voor mij.

Het pijpen deed ze op een aparte manier met haar hoofd naar links en rechts draaiend zo een beetje.

Hierna de drie bekende standjes: Cowgirl, Doggy en Missio.

Ze hield er trouwens niet van toen ik tijdens cowgirl haar rug aanraakte maar tijdens doggy was dat weer geen probleem.

Uiteindelijk niet klaargekomen mede door de warmte en ook omdat er toch geen chemie was tussen ons. Misschien kwam het ook doordat het stukje opwinding ontbrak.

Verder een aardige meid die ook niet moeilijk doet over het uittrekken van haar topje toen ik dat vroeg.

Een leuk bezoekje, wellicht in de toekomst nog een kans geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wel bij een mooie dame geweest op nummer 7 maar die had donker haar. Noemde zichzelf Ella. slank, Kleine borsten, heel knap gezicht, helaas matige service voor €50.
Zal niet dezelfde zijn toch?
 
Die indruk begin ik dus ook te krijgen. Op zich best een aardige meid, maar door matige service toch niet voor herhaling vatbaar.
Handje erbij is killing 😣

Ze ging haar borsten laten vergroten zei ze.. zonde hoor.
Niks mis met haar mooie b cup.
 
Kijk, dat bedoel ik.. hebben we het toch over dezelfde. Ik trof haar met zwart haar.
Waarom ze bij mij dan zegt dat ze Ella heet 🙄
Mss toch verkeer gehoord. Of ze dacht die gaat een matige recensie over mij schrijven, beter een andere naam opgeven 🤣
 
Volgens mij hebben dlwe deze discussie eerder gehad. Het zijn echt 2 verschillende dames.

Ella: zwart haar en draagt soms een bril, kleine borsten en echt een knap gezichtje.
@Ted ik had je nog ooit een privebericht gestuurd over haar.

Elize: zij kleurt weleens haar haren en heeft volgens mij nu donkerbruin haar. Cup B.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan