Recensie Elisa, Rotterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Soundofsilver

Newbie
Forumpionier
13
05/07/21
23
7
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3971959-elisa
Totale kosten (in euro)
200
Elisa is de laatste tijd een van mijn vaste adresjes. Ze is een vriendelijke Oost-Europese dame die prima Engels spreekt.

Ze is wat gezet maar zeker niet dik en ze heeft een prima voorgevel waar je veel lol aan kunt beleven.

Pijpen doet ze zonder condoom en met de seks en het zoenen doet ze altijd enthousiast mee. Ze is geen klokkijken en je kunt ook een prima gesprek met haar voeren.

Enige minpunt is dat ze een tijdje gelden haar prijzen wat omhoog heeft gegooid maar dat is tegenwoordig bij bijna alle dames.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3971959-elisa
Totale kosten (in euro)
100
Gisterenmiddag voor de eerste keer bij Elisa geweest. Wat een lieve vrouw zeg.

Bij binnenkomst gelijk zoenen en heerlijk tegen mij aan vrijen.
Pijpen was heerlijk en met overtuiging neuken ook top.

Ik ga zeker meer naar haar toe.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Eindelijk eens bij Elisa op bezoek geweest. Echt een hele lieve dame. Ze was bij mij iets gereserveerder bij binnenkomst en tijdens de rest van de date ten opzichte van de vorige schrijver.

Haar prijs voor een half uur is normaal €150 incl pzc maar ik had van te voren al aangegeven dat ik niets om pijpen geef en dus de voorkeur had voor €100 voor een half uur en geen pzc. We begonnen met elkaar verkennen, wat knuffelen en zoenen. Daarna hij al likkend klaar laten komen, waarna ze dankbaar mij toch begon te pijpen….zc (uiteindelijk niet voor betaald, vroeg ze ook niet om). Daarna meerdere standjes afgewerkt waarbij ze je goed blijft aankijken.

Qua figuur geven de foto's met het roze en blauwe setje een goed beeld van haar. Ze heeft een buikje (wat ik niet storend vond) en is verder mooi in proporties (voldoende sterk in haar vel). Ik hou ook niet van te slank, mag wat beet te houden hebben. Wat mij trouwens opviel was dat ze littekens aan de onderkant van haar borsten heeft, zowel horizontaal als verticaal, maar haar borsten zijn wel goed zacht….ik kon echt geen siliconen ontdekken….en geloof me, ik heb m'n best gedaan! Wat een geweldige stel borsten om mee te mogen spelen.

Al met al een geslaagde date. Ze is er trouwens maar tot 15 juni. Daarna gaat ze terug en het is niet zeker of ze terugkomt.

Terug
Bovenaan Onderaan