Elisa vh Amanda Nieuwpoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En lang gezegd ? Met alle respect, maar dit heeft geen toegevoegde waarde zonder extra uitleg.
Wat wil je nog meer dan? Het is wat het is: een gat in een matras en fcking boring!
Zelfde kaliber als Sonya
Mijn rechter hand toont meer emotie en heeft zelfs meer fun aan z'n werk ... 🙄
 
Het zijn daar in de regio Westkust allemaal buitenlandse dames die enkel op je geld uit zijn. Ik heb het deze week meegemaakt met een Paula. Leuk snoetje maar bij aankomst een beugelbekje, spreekt nul Nederlands. Beloofde alles maar na betaling deed ze nog minder of een raamdame. 100 euro weg in nog geen 20 minuten. Wegblijven.
Het is echt erg tegenwoordig.
 
Het zijn daar in de regio Westkust allemaal buitenlandse dames die enkel op je geld uit zijn. Ik heb het deze week meegemaakt met een Paula. Leuk snoetje maar bij aankomst een beugelbekje, spreekt nul Nederlands. Beloofde alles maar na betaling deed ze nog minder of een raamdame. 100 euro weg in nog geen 20 minuten. Wegblijven.
Het is echt erg tegenwoordig.
De 2 vorige hierboven dus idem.
NUL enthousiasme, kauwgom in de mond terwijl ze je "zoentjes" geeft ...
Nog geen 50 euro waard !!
 
Het zijn daar in de regio Westkust allemaal buitenlandse dames die enkel op je geld uit zijn. Ik heb het deze week meegemaakt met een Paula. Leuk snoetje maar bij aankomst een beugelbekje, spreekt nul Nederlands. Beloofde alles maar na betaling deed ze nog minder of een raamdame. 100 euro weg in nog geen 20 minuten. Wegblijven.
Het is echt erg tegenwoordig.
Reden waarom ik (bijna) nooit naar buitenlands dames ga.
Vaak prachtig lichaam maas service beneden alle peil.
Discussie gaat ook niet want dan spreken ze plots nog met moeite een half woord Engels.
 
Het zijn daar in de regio Westkust allemaal buitenlandse dames die enkel op je geld uit zijn. Ik heb het deze week meegemaakt met een Paula. Leuk snoetje maar bij aankomst een beugelbekje, spreekt nul Nederlands. Beloofde alles maar na betaling deed ze nog minder of een raamdame. 100 euro weg in nog geen 20 minuten. Wegblijven.
Het is echt erg tegenwoordig.
Lolita Andres is anders wel de moeite hoor. Adverteert nu wel als Belle en zit in Knokke- Heist ipv Oostende.
 
Heet nu weer Eda / Sonya Nieuwpoort🙄

En volgens mij is ze ook jonger geworden, maar ben niet zeker
En ik denk ook dat ze een aantal foto's gebruikt van toen ze jonger was, maar kan ook mis zijn ... ik spreek er niet meer mee af
 
Weer actief
Eda:
https://www.redlights.be/profiel/sonya-474/

Volgens mij zitten er zelfs fake foto's tussen of van vele jaren geleden.
In elk geval: mijn rechter hand is passioneler dan zij ...

Ook als Sonya:

Andere leeftijd en maten ... 🙄😄😄
En nu weer actief als Elisa 🙄
 
Terug
Bovenaan Onderaan