Zorg er eerst voor dat je met eentje afspreekt die voor tz openstaat, op en top fris en schoon arriveert, bij binnenkomst gelijk zonder twijfel naar je toetrekken en tong erin.Tips?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZorg er eerst voor dat je met eentje afspreekt die voor tz openstaat, op en top fris en schoon arriveert, bij binnenkomst gelijk zonder twijfel naar je toetrekken en tong erin.Tips?
Ik vind tongzoenen wel heel opwindend maar denk dat ik het niet goed kan. Voel me altijd onzeker vermijd dat daarom altijd.
Nu zullen de opmerkingen wel kome: oefening baart kunst maar:... hoe en waar dan?
DVP's zijn juist de plek om te expirimenteren.Mijn leeftijd is inderdaad wel een dingetje (57); veel dames zitten er niet op te wachten om te tongzoenen met iemand van mijn leeftijd (hoewel ik me er zelf niet oud uit vind zien). Vroeger was ik nogal verlegen en heb weinig durven experimenteren (iets waar ik nu ERG veel spijt van heb).
Dat dus een beetje
Ik schat in dat de meerderheid van de leden hier er niet naar opzoek is om een man te tongen.Mijn klanten tongzoenen graag.![]()
Die komen niet op dit forum.Ik schat in dat de meerderheid van de leden hier er niet naar opzoek is om een man te tongen.