Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zorg er eerst voor dat je met eentje afspreekt die voor tz openstaat, op en top fris en schoon arriveert, bij binnenkomst gelijk zonder twijfel naar je toetrekken en tong erin. 😝 Meeste dvp's waarmee ik afspreek doen gewoon gezellig mee als ik het initiatief neem. Elkaar met respect verkennen en aftasten hoort bij het spel en vaak krijg ik zelfs meer wat er op het standaardmenu staat. Nee heb je, ja kan je meestal krijgen. 😉

Mijn leeftijd is inderdaad wel een dingetje (57); veel dames zitten er niet op te wachten om te tongzoenen met iemand van mijn leeftijd (hoewel ik me er zelf niet oud uit vind zien). Vroeger was ik nogal verlegen en heb weinig durven experimenteren (iets waar ik nu ERG veel spijt van heb).

Dat dus een beetje
DVP's zijn juist de plek om te expirimenteren.
Begin met een dame die volgens de recensies veel van tongzoenen houd.
Maak een afspraak met die dame.
Loop binnen en communiceer je wensen, zij kan nooit raden wat jij wil.
Mooie van een DVP is dat je haar betaald om jou een mooie tijd te geven in wat voor setting dan ook (binnen haar grenzen natuurlijk).
Dus ook al ben je niet meteen de beste zoener ooit, het is haar rol om je nog steeds een leuke tijd te geven.
Als jij graag wil leren tongen dan kan dat prima (lijkt mij).

Geef vooral aan dat je je hierin wat onzeker voelt en graag wat wil leren, de meest dames vinden het vast leuk om jou mee te nemen in een heerlijke tongzoen.

Terug
Bovenaan Onderaan