Recensie Elisabeth, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
09/05/22
17
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1859068-elisabeth
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hey guys

Na wat appen met verschillende vrouwen kwam ik bin Elisabeth uit. Appen ging soepel, ik stel best veel vragen over de app om goede afspraken te maken. Ze beantwoorde alles fijn. Oh ja ze had toen een andere naam op kinky.
Ze deed open in een badjas, erg aardige meid en bood wat te drinken aan. Het was een klein app met een kleine slaapruimte met matras op de grond. Ben ik geen fan van, mijn mening is dat voor 150 er best een bed mag staan. Maar goed. Ze werd ineens minder aardig toen ze het geld had. Afstandelijk en im voelde al waar dit heen ging. Niks kon meer ookal hadden we er over geappt. Heb me nog wel zc laten pijpen, gebeft en missionaris geneukt tot ik kwam. Ze keek verveeld en was gefocust op haar telefoon. Ik ben iemand die fris en schoon is en open staat voor een babbeltje en interesse toont in de dame waar ik ben. Ook als er een afspraak niet wordt nagekomen, maar deze vibe was niet oké. Ben na 30 min lekker naar huis gegaan. Ik wilde niet eens een uur meer.
Oh wel lekkere tieten haha dat dan weer wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan