Recensie Elisabeth BBW, Merksem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
22/07/22
6
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bela-bbw-two-meters-of-ass.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De advertentie op RL kwam op mijn radar aangezien deze dame over een grote boezem en kont beschikt. Na het informeren via whatsapp een afspraak gemaakt de dag zelf nog. Contact ging vlot met een mix van frans en engels.
Ze ontvangt in een mooi apartement en is heel vriendelijk in de omgang. Ze kan een beetje frans en engels en probeert ze wel een gesprek aan te gaan. Ze is wel wat ouder dan op haar fotos en ze heeft wel een zeer stevig lichaam met grote borsten en een enorme kont. Je moet hier wel liefhebber voor zijn. Ik hou van rondingen maar toch niet volledig mijn smaak. Er was via whatsapp pzc afgesproken maar het rubbertje ging er stiekem wel snel op tijdens het pijpen wat ze overigens wel lekker deed. Daarna na de daad en na een paar minuten pompen wou mijn jongeheer niet meer mee. Hierna wel een lekkere massage gekregen met olie en een trekbeurt. Hierna wat nagepraat maar communicatie is toch stroef ondanks dat ze wel een praatje wilde doen. Al bij al een aangename ervaring met een leuke dame maar fysiek niet volledig mijn ding. Ze zou ook maar enkele dagen in Antwerpen verblijven, vertelden ze me . Daarna gaat ze naar Brussel of Portugal.
 
Hallo,

Ik ben onlangs bij haar in Leuven geweest. Dit voir 30 min voor 100 euro. Een vrouw met deze mooie rondingen moet er wel eens van komen.
Communicatie via WhatsApp verliep vlot. De prijzen en het adres gekregen.
Klein probleempje gehad met het adres. Ze had een link gestuurd van een hotel, maar hier stonden 2 adressen op en ik stond natuurlijk aan het foute. Hiermee 10 minuutjes later bij haar toe gekomen. Het onthaal was lauw want ik moest stil zijn voor de buren.
na dat de kleren uit waren. Mocht ik wat vriemelen, en werd het jasje om gedaan om een zwakke pijpbeurt te krijgen. Na enkele minuten ging ze met haar kant in de lucht voor mij zitten. En heb ik maar gepompt te het vuurwerk was. Erna nog gevraagd voor een massage was een rugstreeling bleek te zijn.
Kleren aan en nog wat gebabbeld en weg.
Waarschijnlijk had ze haar dag niet of geen goesting. Maar dat was wat weinig voor 100euro.

Mss als ik een uur bleef en meer betaald had was haar goesting groter. Maar dat ga ik niet uitzoeken.

Jammer want ik hou wel van de malsere types.

Groetjes Bast,
 
Hallo,

Ik ben onlangs bij haar in Leuven geweest. Dit voir 30 min voor 100 euro. Een vrouw met deze mooie rondingen moet er wel eens van komen.
Communicatie via WhatsApp verliep vlot. De prijzen en het adres gekregen.
Klein probleempje gehad met het adres. Ze had een link gestuurd van een hotel, maar hier stonden 2 adressen op en ik stond natuurlijk aan het foute. Hiermee 10 minuutjes later bij haar toe gekomen. Het onthaal was lauw want ik moest stil zijn voor de buren.
na dat de kleren uit waren. Mocht ik wat vriemelen, en werd het jasje om gedaan om een zwakke pijpbeurt te krijgen. Na enkele minuten ging ze met haar kant in de lucht voor mij zitten. En heb ik maar gepompt te het vuurwerk was. Erna nog gevraagd voor een massage was een rugstreeling bleek te zijn.
Kleren aan en nog wat gebabbeld en weg.
Waarschijnlijk had ze haar dag niet of geen goesting. Maar dat was wat weinig voor 100euro.

Mss als ik een uur bleef en meer betaald had was haar goesting groter. Maar dat ga ik niet uitzoeken.

Jammer want ik hou wel van de malsere types.

Groetjes Bast,
Dag Bast. Kan ik hier uit uit jouw bericht afleiden dat ze niet echt een zoenend type is?
 
Hallo,

Ik ben onlangs bij haar in Leuven geweest. Dit voir 30 min voor 100 euro. Een vrouw met deze mooie rondingen moet er wel eens van komen.
Communicatie via WhatsApp verliep vlot. De prijzen en het adres gekregen.
Klein probleempje gehad met het adres. Ze had een link gestuurd van een hotel, maar hier stonden 2 adressen op en ik stond natuurlijk aan het foute. Hiermee 10 minuutjes later bij haar toe gekomen. Het onthaal was lauw want ik moest stil zijn voor de buren.
na dat de kleren uit waren. Mocht ik wat vriemelen, en werd het jasje om gedaan om een zwakke pijpbeurt te krijgen. Na enkele minuten ging ze met haar kant in de lucht voor mij zitten. En heb ik maar gepompt te het vuurwerk was. Erna nog gevraagd voor een massage was een rugstreeling bleek te zijn.
Kleren aan en nog wat gebabbeld en weg.
Waarschijnlijk had ze haar dag niet of geen goesting. Maar dat was wat weinig voor 100euro.

Mss als ik een uur bleef en meer betaald had was haar goesting groter. Maar dat ga ik niet uitzoeken.

Jammer want ik hou wel van de malsere types.

Groetjes Bast,
Ben ook bij haar in Leuven geweest. Dame was vriendelijk, maar kamer was vuil en stonk. Naast het bed lag een stapel gebruikte (!) tissues. Zelf rook ze ook niet fris. Ze deed haar best, daar lag het niet aan, maar wat een onhygiënische toestanden. Afknapper.
 
Is ze dikker in het echt dan op de foto's? Vindt het vermelde gewicht namelijk niet overeenkomen met haar foto's. Mijn vrouw is even groot en weegt maar 100kg en ze ziet er een stuk dikker uit dan Elisabeth bbw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan