Recensie Elisabeth, Den Haag, Geleenstraat 84 k2 4,84 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
als er iemand de Oscar "Best Cocksucker" verdient is het Elisabeth of Camelia van een huis ernaast....maar denk toch dat na lang nadenken de Oscar gaat naar......Elisabeth!! Omdat ze toch nog wat extra plekjes met haar tong weet te verwennen...mmmm...ja echt een topslet!
Mijn laatste bezoek is van een paar weekjes geleden en was weer geweldig!
 
Ja klopt. Die kan je aankijken alsof je het meest verschrikkelijke wezen op aarde bent. Bij mij ook meerdere keren. Maar dan bedank ik subtiel en geef mijn geld met alle plezier aan een dametje die het wel fijn vind als ik aan het raam sta.
Oh dacht dat ze dat alleen bij mij deed.
Enige dame in de straat die zo raar doet tegen mij.
Heb haar nooit wat misdaan.
 
Ja ze kijkt je zo aan met een bepaalde blik . De eerste maal bij haar helemaal in een deuk gelegen toen zij haar act opvoerde ,en ik vertelde tegen Elisabeth dat ik hier niet echt geil van werd . Daarna sessie voortgezet op een geheel andere wijze voor haar . Al om al toch geslaagde missie en ben toch meerdere malen welkom geheten .
 
Ik heb haar ook meermaals bezocht en herken het. Zelf ook meegemaakt dat ze toen ze me zag me de middelvinger gaf te keer ging achter het raam zonder dat ik zelfs maar in haar richting begon te lopen. Een keer daar na kon ik zonder probleem naar binnen en kreeg weer super service. Is ze aanwezig deze dagen of naar huis voor de feestdagen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan