Recensie Elisabeth, Den Haag, Geleenstraat 84 k2 4,84 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze wordt stilaan een echte tophoer....ze heeft het echt druk bijna geen doorkomen aan....
Als ik op de geleenstraat ben en ze staat vrij wip ik toch altijd binnen.....lekker tongend ontvangen worden en terwijl ik mij uitkreed zakt ze al door haar knietjes....
Meestal eerst een flinke rimbeurt... Haar pijptechniek is ondertussen ook fantastisch...de laatste keren heb ik het haar gewoon met het mondje laten afmaken....heerlijke slet....als ik buiten kom staat er alweer een collega met een harde pik op dr te wachten...
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze wordt stilaan een vast adresje voor mij...met Camelia die vandaag haar laatste dag in ons kikkerlandje op sexvakantie is en daarna naar huis gaat.... ....hopelijk blijft Elisabeth nog even want heerlijk hoe ze heeft leren pijpen....langdurig diep en als ik brullend klaarkom pijpt ze geil zachtjes door tot de laatste druppel....
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
eindelijk gelukt. Ik was zeer positief verrast door de meningen over Elizabeth, dus ik volg haar al een tijdje. de eerste keer was ze er niet, de tweede keer had ze het druk, maar vandaag, nadat ze terugkwam van vakantie, maakte ik van mijn vrije dag gebruik en besloot haar te bezoeken. het was heerlijk, zeer goede service, goddelijk lichaam en het likken van eieren was meesterlijk. ze volgde mijn bevelen non-stop op en klaagde niet bij het wisselen van positie. het was een heel goed idee om haar vandaag te bezoeken. acuut risico op terugval naar langer geluk in de hemel.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo afgelopen week weer even bij haar geweest. Eerst ff gezellig gebabbeld. Daarna heeft ze gedurende geruime tijd mn kleine vriend fantastisch verwend met likken, kusjes erop en deepthroat. Daarna even geneukt in doggy. Vind dat ze een slap kontje heeft dus hop omgedraaid en gezegd dat ze het af moest maken met dr hoofd. En nou nou dat heeft ze gedaan! Ik spoot heel dr bekkie vol met mijn zaad (het was al een week geleden sinds ik was klaargekomen, dus het was echt feest). Heerlijk om haar zo te zien met mijn zaad in dr bek haha. Weer een topervaring met een jong lekker meisje!
Toen ik klaar was stonden er buiten alweer heel wat hitsige mannen klaar om haar hetzelfde te geven als ik, maar hopelijk niet met haar te tongen haha.
 
Zo afgelopen week weer even bij haar geweest. Eerst ff gezellig gebabbeld. Daarna heeft ze gedurende geruime tijd mn kleine vriend fantastisch verwend met likken, kusjes erop en deepthroat. Daarna even geneukt in doggy. Vind dat ze een slap kontje heeft dus hop omgedraaid en gezegd dat ze het af moest maken met dr hoofd. En nou nou dat heeft ze gedaan! Ik spoot heel dr bekkie vol met mijn zaad (het was al een week geleden sinds ik was klaargekomen, dus het was echt feest). Heerlijk om haar zo te zien met mijn zaad in dr bek haha. Weer een topervaring met een jong lekker meisje!
Toen ik klaar was stonden er buiten alweer heel wat hitsige mannen klaar om haar hetzelfde te geven als ik, maar hopelijk niet met haar te tongen haha.
Stop whith your bullshit
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Elisabeth had ik al een tijdje op het oog, wilde haar ervaren na al de positieve reviews hier. Was pas weer in de Geleen, liep langs haar raam, en ze stond vrij! Meteen zonder aarzelen naar binnen. Wat een leuke vrouw zeg! Gelijk vanaf binnenkomst een babbeltje, vind haar ook een zeer knappe verschijning. Seksuele gedeelte van mijn bezoekje was uitstekend :love:
TZ was heerlijk, ik kon er geen genoeg van krijgen. Ze heeft ook supermooie ogen waarmee ze me geregeld diep aankeek, love it! Gewoon een heel fijn bezoekje, ze ziet me snel weer. Thank you Sweety!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan geen genoeg krijgen van dit tophoertje. Van de week weer heerlijk genoten van het uitzicht dat ze mijn blote pik in d'r mondje had. Maar wat er verder allemaal op het kamertje is gebeurt houd ik nu maar voor mezelf. :p
Blijf lekker van haar genieten heren!
 
Absoluut top weer. Ze ontving mij met een big smile en was weer vol naughty passie. Ik voel haar lippen en tong nog. Een ideale mix van sex, geilheid en soft kink games, en ook in voor relaxt praatje en namassage toen de lieverd merkte dat ik beetje last van mijn rug had.

Prettig en eerlijk karakter en zeker 1 van top 5 services daar in de straat😀
 
Is zij uberhaupt nog wel eens voor haar raam te bewonderen? Zie regelmatig haar bordje, maar zie haar nooit voor haar raam staan. En ja, ik weet dat ze veel afspraken heeft, maar maak je daarbuiten eigenlijk nog wel kans om haar te treffen?
 
Is zij uberhaupt nog wel eens voor haar raam te bewonderen? Zie regelmatig haar bordje, maar zie haar nooit voor haar raam staan. En ja, ik weet dat ze veel afspraken heeft, maar maak je daarbuiten eigenlijk nog wel kans om haar te treffen?
Heb dezelfde ervaring . Liep voorheen regelmatig bij haar binnen of leeg zoals je wilt en nu staan er rijen en als ze aan het raam is heeft ze afspraken .
 
Salaris was weer binnen dus het was weer feest! Zij pijpt toch wel heel erg lekker, maar voordat ze dat doet begint ze altijd met de grote teaseshow. Ze stelde het hoogtepunt weer behoorlijk uit en lag mn tepels helemaal af te lebberen. Aansluitend wordt werkelijk iedere drup uit mn pik gezogen haha. Pijpqueen wat mij betreft! Ik ken weinig anderen die het werk zo goed verstaan als zij. Dit keer dus niet toegekomen aan neuken, maar is voor de afwisseling best oke.
 
Ik heb deze van de week weer eens even flink aan liggen douwen. En uiteraard weer getrakteerd op een mondje vol…😋
Prima cumdumpje hoor. Jammer dat het altijd dringen geblazen is voor dat raampje.
 
Vandaag was ik in de Geleen. Ik had haar nog nooit gezien. Zag alleen maar het bordje. Was rustig dus stond regelmatig in een glad zwart broekje en wit topje voor het raam of zat in het gangetje er achter. Dat is wel mijn stijl. Ik heb haar al een tijd op mijn lijst staan. Toch ben ik neut naar binnen gegaan vandaag. Ze keek enorm nors en vooral ook niet geïnteresseerd. Durfde de gok niet te nemen. Misschien een volgende keer
 
Vandaag was ik in de Geleen. Ik had haar nog nooit gezien. Zag alleen maar het bordje. Was rustig dus stond regelmatig in een glad zwart broekje en wit topje voor het raam of zat in het gangetje er achter. Dat is wel mijn stijl. Ik heb haar al een tijd op mijn lijst staan. Toch ben ik neut naar binnen gegaan vandaag. Ze keek enorm nors en vooral ook niet geïnteresseerd. Durfde de gok niet te nemen. Misschien een volgende keer
Ja, heb ik ook zo ervaren. Toen ik op het raam klopte reageerde ze van, je stoort me. Naar binnen gegaan en ze was poeslief en gewillig. Maar het kwam mij erg geacteerd over.
 
Vandaag was ik in de Geleen. Ik had haar nog nooit gezien. Zag alleen maar het bordje. Was rustig dus stond regelmatig in een glad zwart broekje en wit topje voor het raam of zat in het gangetje er achter. Dat is wel mijn stijl. Ik heb haar al een tijd op mijn lijst staan. Toch ben ik neut naar binnen gegaan vandaag. Ze keek enorm nors en vooral ook niet geïnteresseerd. Durfde de gok niet te nemen. Misschien een volgende keer
ze kijkt dwars door mij heen. Helaas nooit binnen geweest. Op basis van alle recensies, zou ik het toch heel graag willen.
 
Vandaag op de bonnefooi naar binnenstapt bij Elisabeth nadat ik niet Arina/irina heb kunnen spotten in de Doublet.

Elisabeth reageerde nogal koel en vroeg op een onderkoelde toon wat ik wilde , waarop ik zij een beetje spelen .
Ze had er niet echt zin in ,maar ach niet iedereen heeft altijd zijn dag.

Na de administratie te hebben afgehandeld en mijn wasje te hebben gedaan plaats genomen op de werkbank .

Na een smalltalk is zij mij rustig aan het op warmen waar ik de slappe lach van kreeg,lag niet aan Elisabeth maar aan mij .
Daarna was het vuurwerk met alle facetten en dat dat ik ff in de hemel was . Al om al ben ik een uur gebleven.

Ze gaf aan dat ze dit niet had verwacht omdat ik een nieuwe klant voor haar was en daarom bitcherig reageerde ,nu het ijs is gebroken mag ik zonder ballotage commissie de werkplaats in .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan