Recensie Elisabeth (Roemeense) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peter3

Stamgast
281
13/09/21
186
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170 (veel teveel)
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Blond, 1m70, D-cup.
Naar eigen zeggen vroeger werkzaam in Zwitserland.

Stond bij mijn bezoekje die dag (in september) permanent aan de toegang tot de lockers heel actief te jagen.
Op zich 'n slecht teken want imo is dit == het tikken van raamdames om klanten te lokken.
Toch haar snel aangesproken.

'k Was die dag heel moe, daarom eerst zoveel mogelijk proberen te rusten/recupereren.
Om haar pakweg 3 tot 4 uur later opnieuw aan te spreken (ze kampeerde precies aan de lockers :) om te kameren.
Ze had het niet verwacht. En was nog meer verwonderd toen ik zei dat ik nog niet gekamerd had.

Naar SS normen véééél te duur: 170€ voor 60min.

Maar wel een heel geil keun en goed voorzien van poten en oren, zoals ze langs ons kanten zeggen.
En een eerder luie trien (niet denigrerende bedoeld) die er ronduit voor uitkomt dat ze op zoek is naar een sugerdaddy.
Vond ik wel grappig dat ze (waar ze zich zelf niet zo bewust van is vermoed) er zo open voor uitkomt.
Er zullen er zo veel zijn maar die zullen dat veel subtieler aan boord leggen.
Als ik wou kon ik later afspreken waar ze woont en ook samen gaan shoppen en zo. Yeah right.
Want ik wel wat zag zitten (seks bij haar thuis) in het begin van de kamergang, maar op het einde zeker niet meer.

Ondanks de 170€ voor het uur kameren zit er toch een niet-gering herhalingsgevaar, maar absoluut niet meer aan 170€/u.
Want out of the blue met haar tot nieuwe sekstandjes gekomen en ondanks haar passieve aard ging ze er volop in mee.
Zo hevig dat er onbedoeld upmost close contact was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan