- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/elise-26-jaar-slank-geil_8426357
- Totale kosten (in euro)
- 150
Afgelopen weekend bij Elise geweest. Voor een uurtje afgesproken. In de advertentie geeft ze aan dat ze van mannen houdt die de leiding nemen en haar sturen. Van tevoren ook uitgebreid haar keeltje neuken besproken en alles was mogelijk.
Eenmaal aanwezig kon ze deepthroaten (keer of 4-5 in haar keel gegleden) maar verder elke keer naar de zijkant van haar mond waardoor je eikel tussen haar tanden kwam. Pijpen deed ze wel met veel spuug waar ik van hou.
Na 25 minuten nog maar even geneukt en na het klaarkomen spullen gepakt en gegaan.
Voor mij geen herhalingsgevaar bij deze dame. Vond de ontvangstlocatie ook wat vreemd haha.
Eenmaal aanwezig kon ze deepthroaten (keer of 4-5 in haar keel gegleden) maar verder elke keer naar de zijkant van haar mond waardoor je eikel tussen haar tanden kwam. Pijpen deed ze wel met veel spuug waar ik van hou.
Na 25 minuten nog maar even geneukt en na het klaarkomen spullen gepakt en gegaan.
Voor mij geen herhalingsgevaar bij deze dame. Vond de ontvangstlocatie ook wat vreemd haha.