Precies, it's all part of the game. Ik kom dan wel geen 27 jaar bij RDV maar ook ik heb af en toe mindere ervaringen gehad, en soms ook met dames die qua recensies hoog scoorden. Maar soms heb je gewoon door omstandigheden pech. Jammer van de centen en tijd, en weer door!
Ik ben ook bij Sanne geweest en ik wist dat zij geen recensies op het forum wil dus dat respecteer ik dan ook. Lijkt mij niet meer dan normaal als iemand dat expliciet aangeeft?
Zoals meerderen al aangeven een DVP is geen product wat je kan beoordelen. Het is een mens van vlees en bloed, en je beoordeelt de dienst die ze aanbiedt.
En dan nog zegt dat niets. Smaken verschillen, wat de één fijn en mooi vindt, hoef ik niet fijn of mooi te vinden.
En zo werkt het ook bij de dames zelf, de welbefaamde klik. Als zij één bepaalde klant wel ziet zitten en daarmee een fijne date heeft, en deze klant schrijft vervolgens een lovende recensie, dan heb ik geen garantie dat diezelfde dame mij ook ziet zitten en mijn date met haar net zo fijn verloopt. Ook kan de dame weleens haar dag niet hebben, maakt dat haar dan een slechte DVP als iemand haar juist dan treft en een negatieve recensie schrijft? We hebben allemaal weleens een kutdag op ons werk toch?