Wij zijn hier om ervaringen te delen of lezen , anders wat doen we hier, we werken allemaal of heb gewerkt, we verkopen ook onze licham van vlees en bloed, ene meer mentaal werk en andre meer lichamelijke werk, als ik een dienst aanbied voor bepaalde vast bedrag kan ik het niet zeggen dat ik van ene klant hou en die andre niet en dan doe ik anders, vast bedrag betekent vast dienst, het is wat in handel spelt, klopt dat het kan zijn dat ze met ene meer klik hebben of ene wat raar vinden , maar dan moet het bedrag niet vast zijn. dat kan. maar als je daar bent , vragen ze allemaal vast en niet onderhandelbaar bedrag en vantevoren, dus als er sprake van prijs komt ze zijn allemaal vast en het is hun werk hus vast en niet zo onderhandelbaar maar als er spraken van dienst zelf komt ze zijn van bloed en vlees en kan geen klik hebben en .. bla bla. sorry ik kan alleen maar een word vinden voor en dat oplichtery is, nu gaat iemaand zeggen dat als je zo vind ga niet naar toe, dat is andere onderwerp.