Recensie Elise, Apeldoorn 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dag lieve heren! Allereerst; de allerbeste wensen en een heel mooi, liefdevol 2023 toegewenst!

Ik vind het ontzettend leuk en lief om te horen dat jullie mijn advertentie weer graag online willen zien, maar tegelijkertijd voel ik mij rot omdat ik weet dat daardoor mijn onderstaande bericht waarschijnlijk teleur zal gaan stellen...

De afgelopen maanden zijn behoorlijk hectisch geweest. Niemand zit hier natuurlijk op details te wachten haha dus die zal ik ook maar niet delen. Wel moet ik een klein beetje lachen als ik zo de recensies terug lees... Van een postuur wat werd omschreven als 'mollig' en zelfs 'dik', tot uiteindelijk maar amper 52kg en medische bijvoeding. 😂 Inmiddels zijn er een paar kilo's bij en zit ik bijna op een gezonde 60kg.

Vanwege dit lage gewicht kon ik een hele periode niet afspreken, stom gezegd: Ik was er letterlijk te zwak voor.

Wel heb ik de afgelopen paar maanden goed nagedacht en onder andere besloten om op redelijk korte termijn te gaan verhuizen.

Het huis waar ik heen ga verhuizen maakt ontvangen een stuk lastiger en minder discreet. Afgelopen zomer werd ik op een walgelijke manier gechanteerd door iemand die beweerde voor de woningbouw te werken. Ik ging hier natuurlijk niet mee akkoord en hij deinste gauw terug, maar toch heb ik hier ontzettend lang last van gehad en wil ik dit echt nooit meer meemaken.. Maar ook heb ik een aantal andere doelen voor mijzelf gesteld, waardoor het voor mij echt noodzakelijk is om permanent met dit werk te gaan stoppen...

Ik heb ontzettend veel plezier gehad in alle afspraken, ik wil daarom ook iedereen bedanken voor de gezelligheid, lieve berichten en recensies en heel veel liefde toewensen!!

Heel veel liefs, Elise Xxx ❤️
Hoi Elise
Jammer dat je besloten hebt om te stoppen,was erg nieuwsgierig geworden door de goede reacties.
Succes en snap het wel hoor gezien wat je meegemaakt heb.
Een goed 2023 en succes met je verhuizing hoop dat je alles weer een beetje op de rit krijgt.
Als je toch weer besluit om te ontvangen ontvang ik graag een berichtje.
Xx
 
Afgelopen zomer heb ik het geluk gehad met je te kunnen afspreken, wat een topmiddag was dat ! Bij binnenkomst voelde ik mij direct welkom en op mijn gemak en dat komt door je openheid en vriendelijkheid. Ik hoop dat je deze mooie eigenschappen nooit zal verliezen ondanks de tegenslagen die je ondervindt.

Ik wil je heel veel geluk toewensen met je nieuwe doelen en je nieuwe huisje, dat gaat vast helemaal goedkomen xxx.
 
Hoi Elise, het is al een paar jaar geleden dat ik bij je was en vond het gezellig en fijn. Jammer dat het niet nog eens kan maar je beslissing is meer dan begrijpelijk! Veel succes met je verhuizing! X, Flup
 
Dank voor de uitgebreide update Elise! Jammer dat je gaat stoppen maar de redenen zijn begrijpelijk. Ik wil je ook danken voor alle leuke dates en voor de goede gesprekken.

Ik wens je net als Alexseks alle goeds, geluk en gezondheid toe in je leven. Tot ziens!
 
Hoi Elise, bedankt voor je update. Ik stond juist op het punt om weer eens met je af te spreken, na alle enthousiaste reviews hier. Ik wens je veel succes met je verhuizing en je "nieuwe leven".
Mocht je nog eens iemand willen ontvangen: je kunt me altijd een PM sturen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan