Recensie Elise, Assenede 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
09/08/22
6
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/elise-338/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na geprobeerd te hebben haar te bereiken hebben we een afspraak kunnen maken.

Wat een dame direct op mijn gemak gesteld. Zij heeft mij een bj gegeven en dan heb ik haar mogen beffen en vingeren. Daarna hebben we cowgirl en op het einde doggy gedaan.

Zeker een aanrader zeker de moeite waard
 
Ik ben er gisteren geweest.

De zwelling van haar nieuwe borsten is al wat weggetrokken, dus het zijn niet meer de strakke opgeblazen ballonnen zoals op de foto.

Haar lippen zijn ook vol opgespoten, vond ik persoonlijk minder geslaagd en mega fake wimpers.

Voor de rest wel een heerlijk figuurtje, alleen het gezicht slaagt tegen, maar das ieders zen goesting dan.

140 euro voor een half uurtje zonder condoom, wou je met moest je er zelf voor zorgen.

En ook zelf aandoen want dat kan ze niet met haar lange fake nagels...
 
Ik ben er gisteren geweest.

De zwelling van haar nieuwe borsten is al wat weggetrokken, dus het zijn niet meer de strakke opgeblazen ballonnen zoals op de foto.

Haar lippen zijn ook vol opgespoten, vond ik persoonlijk minder geslaagd en mega fake wimpers.

Voor de rest wel een heerlijk figuurtje, alleen het gezicht slaagt tegen, maar das ieders zen goesting dan.

140 euro voor een half uurtje zonder condoom, wou je met moest je er zelf voor zorgen.

En ook zelf aandoen want dat kan ze niet met haar lange fake nagels...
In haar advertentie staat 130 euro? Is dat dan als je zelf condooms meeneemt?
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Fisting
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Plassex door klant
  6. Soft SM
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/elise-338/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ken deze site toen nog niet, sorry. Hierbij de recensie. Ik was voornamelijk dominant sm, maar heb haar niet geneukt, omdat ik geen condooms mee had. Idem voor pijpen. Ik kan deze twee opties echter niet uitschakelen op het recensieformulier.
Ze werkte wel lekker mee met het onderdanig zijn, alleen zijn deze opties nu van de mogelijkheden verdwenen. Ook was dit nog voor haar borst-lip-wimpervergrotingen.
 
Deze dame heb ik maandagmiddag bezocht op 16januari en die heeft goed geneukt bare ik mocht klaarkomen in haar kutje die ontvangt in zelzate wel alles via e mail afspreken
 
Account aanmaken via redlights en daar bericht sturen werkt ook wel.
Ze kan wel mar beperkt afspreken heb ik het idee, maar wel al paar keer contact gehad met haar.

Gisteren nog snel een afspraak kunnen maken.
Leuke dame, heerlijk lijf en begrijp nu wel wat er wordt gezegd over haar gezicht.
Persoonlijk niet helemaal mijn ding, maar dat heeft geen invloed op de gehele date.
Heel gemoedelijke sfeer en voelde me vanaf seconde 1 op mn gemak. Huis en kamer ook allemaal netjes.

Ze heeft me lekker gepijpt en hebben heerlijk geneukt waarna ik op der buik klaarkwam.
Was zelf veelste geil al voor ik naar daar kwam, stond namelijk binnen 20min buiten met een lege zak.
Herhalingsgevaar is wel aanwezig ja.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan