Recensie Elise, Hasselt 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren, wat zijn we nu aan het doen hier? Ik bedoel wat maakt het nu in godsnaam uit waar Elise ontvangt ik begrijp dat niet als nuchtere Hollander. Het balangrijkste is toch dat het een propere locatie is met opfrismogelijkheden en een bed, meer heb je toch niet nodig toch? Jullie mogen mij ook een pm sturen
Jawel, sommige mensen willen ook meer privacy, zonder camera's misschien? Ik ben ook nuchtere Hollander en vind dat wel belangrijk. Overigens is appartement veel persoonlijker. Maar als iemand daar geen waarde aan hecht vind ik het ook goed. 😂

Heren, wat zijn we nu aan het doen hier? Ik bedoel wat maakt het nu in godsnaam uit waar Elise ontvangt ik begrijp dat niet als nuchtere Hollander. Het balangrijkste is toch dat het een propere locatie is met opfrismogelijkheden en een bed, meer heb je toch niet nodig toch? Jullie mogen mij ook een pm sturen
Voor inwoners van Belgisch Limburg, en vooral die uit de regio Hasselt is het vaak belangrijk om geen bekenden tegen te komen. Als "Hollander" is dit bijna onbestaande.

Voor inwoners van Belgisch Limburg, en vooral die uit de regio Hasselt is het vaak belangrijk om geen bekenden tegen te komen. Als "Hollander" is dit bijna onbestaande.
Ik moet nog steeds aan sommige Belgische woorden wennen, onbestaande is toch "bestaat niet" toch? En ja dat klopt, mij kennen ze niet in de Regio Hasselt. Maar ik begrijp het toch niet, ik bedoel je belt de dame, je hoort waar ze ontvangt, en dan kun je toch zelf uitmaken of die locatie te tricky is voor jou. Dat hoef je toch niet allemaal in de berichten te zetten

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
55.295
Leden
45.887
Nieuwste lid
Beatriz
Terug
Bovenaan Onderaan