Algemeen Elise van Vlaanderen gangbang, Mechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb mij indertijd gewoon kunnen registreren met emailadres & wachtwoord.
Liep eerst tegen problemen aan (enkel toegang via Facebook of via email in combinatie met inloggegevens bestaande Huddle account wat me niets zei maar bleek die maanden eerder al voor haar site te hebben aangemaakt) maar is uiteindelijk gelukt. Kom daar onder "events" evenwel geen party aankondigingen tegen en helaas is die site volgens hetzelfde onwerkbare systeem opgezet als Kim Hollands nieuwe community project dat ook voor geen meter loopt.
 
Volgens @Lisa Lefèvre komt de info online wanneer beschikbaar. Al ben ik het met je eens dat de nieuwsfeed beter kan op Elises pagina.
Hey allemaal, ik heb het al enkele keren gevraagd aan Elise maar ze twijfelt enorm. Dit door het probleem met de lockers en de douche. Dus vrees voor september :(
 
Moet toch oplosbaar zijn die douche (moet ik even komen kijken 😳) alsook die lockers ? Delen bv ? Daar zijn Wij gb-ers toch goed in ? Overtuig ze maar,Lisa !!!
 
Laatst bewerkt:
Moet toch oplosbaar zijn die douche (moet ik even komen kijken 😳) alsook die lockers ? Delen bv ? Daar zijn Wij gb-ers toch goed in ? Overtuig ze maar,Lisa !!!
Wel situatie is als volgt, normaal zou dat zeker kunnen. Maar op de vorige GB is Kimberley haar portefeuille gestolen. Nadien werd er in de omgeving verscheidene zaken gekocht met haar kaart etc.
Dus Elise is nu echt bang dat er nog meer gaat gestolen worden. Normaal zou ze nieuwe lockers kopen, maar aangezien ze binnen een jaar gaan verhuizen gaan ze nu geen gekke kosten doen.

Natuurlijk ga ik er nog eens over praten want ik had zelf een vestiaire systeem in gedachten. Maar september gaat hem zeker niet meer worden :(
 
Wel situatie is als volgt, normaal zou dat zeker kunnen. Maar op de vorige GB is Kimberley haar portefeuille gestolen. Nadien werd er in de omgeving verscheidene zaken gekocht met haar kaart etc.
Dus Elise is nu echt bang dat er nog meer gaat gestolen worden. Normaal zou ze nieuwe lockers kopen, maar aangezien ze binnen een jaar gaan verhuizen gaan ze nu geen gekke kosten doen.

Natuurlijk ga ik er nog eens over praten want ik had zelf een vestiaire systeem in gedachten. Maar september gaat hem zeker niet meer worden :(
Spijtig maar ik kan het begrijpen...

Bedankt voor de update in ieder geval! 😘
 
Wel situatie is als volgt, normaal zou dat zeker kunnen. Maar op de vorige GB is Kimberley haar portefeuille gestolen. Nadien werd er in de omgeving verscheidene zaken gekocht met haar kaart etc.
Dus Elise is nu echt bang dat er nog meer gaat gestolen worden. Normaal zou ze nieuwe lockers kopen, maar aangezien ze binnen een jaar gaan verhuizen gaan ze nu geen gekke kosten doen.

Natuurlijk ga ik er nog eens over praten want ik had zelf een vestiaire systeem in gedachten. Maar september gaat hem zeker niet meer worden :(
Wat jammer maar begrijpbaar dat dit voorval voor wantrouwen zorgt, wie jullie binnenkrijgen is moeilijk te verifiëren hé. We wachten geduldig af ! Bedankt voor de update,Lisa !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan